سرمربی شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد تیمش در دیدار با پیکان بدتر از حریفش بازی کرد و با خوش‌اقبالی توانست یک امتیاز بگیرد.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی، سرمربی شاهین شهرداری بوشهر پس از تساوی یک بر یک با پیکان در نشست خبری گفت: با توجه به شرایط دو تیم، بازی پر استرسی را شاهد بودیم. نوع بازی هر دو تیم، تلاش برای پیروزی را نشان داد. برنامه ما روی ضدحملات بود که نتوانستیم طبق برنامه‌هایمان پیش برویم.

وی ادامه داد: با هزار بدبختی یک گل زدیم که آن هم در دقایق آخر بازی سوخت شد. پیکان می‌توانست برنده بازی باشد که خدا را شکر این اتفاق رقم نخورد. این تک امتیاز می‌تواند برای آینده ما امیدوارکننده باشد. تیم ما در مشهد علی رغم ۱۰ نفره شدن، بهتر بازی کرد اما باید تلاتش بیشتری کنیم و با آنالیزورهای تیم صحبت کنم. وقتی یک، دو یا سه نفر بد بازی می‌کنند، می‌شود آن بازیکنان را تعویض کرد اما وقتی کل تیم بد بازی می‌کنند باید چاره‌ای برای تیم اندیشید.

ویسی افزود: باید عملکرد و رفتار تیم ما ریشه‌یابی شود و دست به دست هم دهیم تا مشکل را پیدا کنیم. ما به این نباختن راضی هستیم زیرا می‌تواند شروع خوبی برای جمع کردن امتیازهای بعدی باشد. در استقلال خوزستان یا صبای قم که آسیایی شد، بدنساز بودم. مشکل ما در بدنسازی و تمرین نیست زیرا بازیکنان خوب هستند اما مشکل اصلی ما عملکرد بازیکنان در هنگام بازی است.

سرمربی شاهین درباره بد بازی کردن تیمش در بازی‌های خانگی اذعان کرد: وقتی ما بازیکن سرعتی داریم و تصمیم‌های خوب بگیریم، بهتر از حریف‌مان هستیم که در زمین ۲۰ پاس پشت سر هم می‌دهد و فایده‌ای هم ندارد. این کار ما است که توپ را به حریف بدهیم و از فضاها استفاده کنیم که البته این موضوع به شرایط بازی برمی‌گردد. در یک بازی می‌توانیم موفق باشیم و در بازی دیگر شانس با ما یار نیست. در کناره‌های زمین هنوز خوب نیستیم. به جز دروازه‌بان و دفاع راست، بقیه تیم بد بودند و باید چاره‌ای برای این مورد بیاندیشیم.این که رفتار ۹ بازیکن ما در یک بازی تغییر می‌کند، امیدوارکننده است؛ مگر نه من با کمتر از ۹ میلیارد تومن تیم نمی‌بستم. بهانه پول نداشتن را نمی‌آورم زیرا ما امروز از لحاظ فنی بد بودیم. بازیکنان جوان ما نیاز به زمان دارند.

او اضافه کرد: کار با بازیکنان جوان سخت است و روانشناسی هم در ایران جواب نمی‌دهد که بخواهم به کمک آن، بازیکن آینده‌دار تربیت کنم. با دانیال ماهینی که از ملوان جدا شده صحبت کردیم و تنها مسائل مالی مانده است و او باید کوتاه بیاید زیرا هم او می‌تواند به ما کمک کند و هم ما به او. تیم من الان در موضع ضعف است و حرفی ندارم. پنج تیم هستند که پول دارند و برای قهرمانی بسته شده‌اند. پنج تیم هستند که در حد میانه‌های جدول هستند و ۶ تیم هم وجود دارند که رقیب ما هستند و اصل بازی ما با همین تیم‌ها است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.