سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در هر بازی به دنبال سه امتیاز هستیم و مثل اینکه بازیکنانم هنوز در فکر برد مقابل پرسپولیس بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مصطفی دنیزلی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: بعد از اردوی آمادگی تیم ملی اولین بازی بود که انجام دادیم. با پرسپولیس بازی خوبی داشتیم و نتیجه خوبی گرفتیم. به هر حال در هر بازی به دنبال سه امتیاز هستیم و مثل اینکه فکر ما هنوز هم در آن بازی مانده بود.

وی افزود: بازیکنان ملی‌پوش ما هم که از اردو آماده بودند خسته بودند. در مورد بازی هم باید بگویم بازی خوبی انجام ندادیم. در هفته‌های قبل هم فدراسیون فوتبال را در جریان گذاشتیم که این توپ خدمتی را به فوتبال نخواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: از روز اول همین صحبت‌ها را داشتیم. ما در جلسه‌ای که با فدراسیون فوتبال و مسئولان تیم ملی هم داشتیم مطرح کردیم. امروز بازی ما به هیچ وجه من را راضی نکرد. این را به تمام بازیکنانم هم گفته‌ام. یک چیز را نباید فراموش کنیم، اگر نمی‌توانید ببرید، پس نبازید. چون در هفته‌های آینده این یک امتیاز هم برای ما مهم خواهد بود. شرایط لیگ را در هفته سوم ارزیابی کردیم و فهمیدیم شرایط تیم‌ها به چه شکل است. این ارزیابی در هفته‌های آینده برای ما مثمرثمر خواهد بود. در دقایق پایانی بازی سعی کردیم بهتر عمل کنیم اما نتوانستیم.

دنیزلی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به صحبت‌های او آیا از نتیجه بازی راضی است یا خیر؟ گفت: امروز برای اینکه این بازی را ببریم کار زیادی انجام ندادیم، ولی همانطور که گفتم وقتی نمی‌توانیم برنده شویم، پس نبازیم بهتر است. سه هفته را پشت سر گذاشتیم،‌ دو بازی خارج از خانه داشتیم و یک بازی با رقیب قدرتمندمان پرسپولیس. تفکر من این است که بازی صفر صفر نشود، حداقل ۳ - ۳ شود که از بازی لذت ببریم.

وی در مورد اینکه با وجود بازیکنان سرشناس در ترکیب تراکتور «آیا به نظرش این تیم در خطوط تهاجمی با مشکلی روبه‌رو نیست؟» تاکید کرد: به هر حال در یک بازی فوتبال هیچ موقع اسم‌ها بازی نمی‌کنند. باید تیم کامل باشد. من در بازی با نفت مسجد سلیمان هم گفتم تیم‌مان از هفته پنجم و ششم به بعد کامل‌تر خواهد شد. اگر بخواهیم خوش‌بینانه نگاه کنیم،‌ ما در زمین خودمان بازی‌های‌مان را بردیم و در خارج از خانه هم گلی دریافت نکرده‌ایم. به نظرم این برای هفته‌های آینده خوش‌بینانه است.

سرمربی تیم تراکتور در واکنش به اعتراض برخی خبرنگاران نسبت به عدم حضور او در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم عنوان کرد: اول اینکه می‌خواهم بگویم ما برای کنفرانس خبری پیش از بازی چون باید به شهر دیگری سفر کنیم، کمی کارمان سخت است. یعنی ما می‌توانستیم طوری سفر کنیم که ساعت ۱۰ شب به اصفهان برسیم، اما برنامه‌ریزی برای نشست خبری آنوقت چطور می‌شد؟ کنفرانس خبری مشترک معمولاً در بازی‌های بین‌المللی اتفاق می‌افتد. در هیچ لیگی چنین اتفاقی نمی‌افتد و باید در مورد آن تجدید نظر شود. آن هم نه فقط برای من. ما تمام صحبت‌ها را در مورد تیم‌مان با روابط عمومی باشگاه انجام می‌دهیم. اگر چنین قراری گذاشته شده از این به بعد می‌شود روی آن تجدید نظر انجام داد. الان باید به شما بگویم، من در لحظات مهمی که باید در کنار تیمم باشم، هتلم را برای برگزاری نشست خبری ترک نمی‌کنم! ما این را با فدراسیون هم در میان خواهیم گذاشت. من گفته بودم که در این نشست شرکت نمی‌کنم و نمی‌دانستم منتظر من بودید و بابت این کار عذرخواهی می‌کنم. در هیچ جای دنیا هیچ مربی تیمش را شب قبل از بازی ترک نمی‌کند تا به هتل دیگر برای کنفرانس خبری برود. ولی می‌دانم که در بازی‌های بین‌المللی این اتفاق می‌افتد.

دنیزلی در ادامه در مواجه با صحبت‌ خبرنگاران مبنی بر اینکه او بسیار مورد علاقه مردم ایران است و به همین دلیل با وجود غیبت در نشست خبری پیش از بازی خبرنگاران حاضر به حضور در کنفرانس بعد از بازی شده‌اند، گفت: من سعی می‌کنم کمک شما باشم و دو روز قبل از بازی در باشگاه خودمان کنفرانسی برگزار می‌کنیم و در مورد بازی صحبت می‌کنیم. اما نکته بعد، می‌دانم که من را خیلی دوستم دارید و من هم مردم این کشور (ایران) را خیلی دوست درام. به خاطر این است که من سالیان سال اینجا کار کردم و با هیچ رسانه‌ای مشکلی نداشتم و هیچ وقت بی‌احترامی به آن‌ها نداشتم. اگر یادتان باشد در گذشته هم من در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کردم.

وی درباره کارت زرد بی‌موردی که بازیکنان تیمش دریافت می کردند، بیان کرد: امروز هر دو تیم کارت زرد اضافه گرفتند که بعضی‌ از آن‌ها اشتباه بود. به هر حال من به قضاوت داوران احترام می‌گذارم.

دنیزلی که سابقه سرمربیگری در تیم پرسپولیس را دارد، در واکنش به سوال خبرنگاران درباره دربی هفته آینده این تیم مقابل استقلال یادآور شد: من خیلی وقت پیش با تیم پرسپولیس کار می‌کردم و الان همه وقتم برای تراکتور است. به هر حال در جدول مشخص است بهترین نتیجه برای ما چیست.

حدادی‌فر: برخی می‌گفتند برابر تراکتور هیچ شانسی ندارید

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.