سرمربی تارتار با بیان اینکه هر دو تیم نقاط قوت و ضعف همدیگر را می‌دانستند، می‌گوید که بازی با استقلال شبیه شطرنج بود.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار بعد از کسب تساوی مقابل استقلال در نشست خبری حضور یافت و گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در سه بازی سنگین، جانانه جنگیدند. در بازی قبل هم در آخرین دقایق گل مساوی را زدیم. در این بازی هم در نیمه دوم خوب عمل کردند. بازی بسیار زیبا و پرسرعتی را مشاهده کردیم. هر دو تیم برای کسب پیروزی وارد زمین شده بودند. امیدوارم در بازی‌های آینده هم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره وضعیت سوشا مکانی گفت: او تا هفته قبل عضو تیم سابقش بود و وضعیت بدنی خوبی دارد. مکانی درگیر مشکلات اداری است تا بتواند برای تیم ما بازی کند.

وی با اشاره به حضور قائدی و غفوری در سمت راست این تیم گفت: نقطه قوت این تیم را می‌دانستیم. نقطه ضعف استقلال سمت چپ بود و سعی کردیم از این منطقه نفوذ کنیم. هر دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند و بازی شبیه شطرنج بود.

تارتار درباره گل خوردن تیمش روی توپ دوم تاکید کرد: ما دقیقا همانند بازی قبل گل خوردیم. باز هم روی توپ برگشتی گل خوردیم. به بازیکنانم گفتم که باید هوشیارتر و سریع‌تر از حریف توپ دوم را دفع کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما تیم نوپایی هستیم چرا که تغییرات زیادی داشتیم. باید خیلی هماهنگ باشیم. بازیکنانم هنوز شناخت کاملی از هم ندارند. ۱۹، ۲۰ بازیکن جدید گرفتیم. بازیکنان باید هماهنگ شوند. کم تجربگی بازیکنان در این دیدار بی‌تاثیر نبود. تیم ما جوان است اما سعی کردیم بازیکنان باتجربه را هم داشته باشیم که در روزهای سخت به تیم‌مان کمک کنند. برای رسیدن به هماهنگی کامل نیاز به پنج، شش هفته دیگر داریم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان ادامه داد: تا اینجای فصل بد عمل نکردیم. در همین بازی هم مالکیت ما روی توپ بیشتر از حریف بود.

او با بیان اینکه در بستن تیمش بی‌رحم عمل کرده است، گفت: بعضی از بازیکنان که از ما جدا شدند باید من را ببخشند. من به بازیکنان گفتم که هر کسی که می‌خواهد می‌تواند از تیم جدا شود. بحث آبروی خودم هم در میان بود چرا که من برای فوتبال برنامه دارم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: درگذشت هوادار با تعصب تیم‌مان را تسلیت عرض می‌کنم. خانواده این عزیز ما را در غم از دست دادن فرزندشان شریک بدانند. هواداران به عنوان یار دوازدهم سنگ تمام گذاشتند. دست تک تک آن ها را به گرمی می‌فشارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.