مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ما امروز روی اشتباهات بچه‌گانه و وحشتناک بازی را به سایپا باختیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسن بادامکی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: ما امروز روی اشتباهات بچه‌گانه و وحشتناک بازی را به سایپا باختیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که ما به برد این بازی نیاز مبرم داشتیم روی اشتباهاتی که حتی نمی‌توان گفت بچگانه نیمه اول را به راحتی در اختیار سایپا قرار دادیم که می‌دانستیم که اگر سایپا جلو بیفتد به چه شکلی بازی می‌کند. متاسفانه بازی به شکلی پیش رفت که سایپا دوست داشت. علی‌رغم این اتفاق بچه‌های ما در نیمه دوم واقعا از جان مایه گذاشتند تماما جنگیدند، تلاش کردند و به گل هم رسیدیم و باز هم روی اشتباهات فردی متاسفانه گل خوردیم.

بادامکی افزود: علی‌رغم همه این اتفاقات حق ما امروز باخت نبود و می‌توانستیم برنده بازی باشیم و در بدترین حالت مساوی کنیم. این بازی می‌تواند برای ما یک درس باشد، بسیار تلاش کردیم که برنده باشیم ولی فوتبال زیبایی‌هایش به همین است و سعی می‌کنیم بیشتر کار و تلاش کنیم تا به نقطه‌ای که باید برسیم، قطعا حق بچه‌ها بالاتر از این است. مربی تیم فوتبال نساجی در خصوص تعویض دروازه‌بان تیمش گفت: چاره‌ای نبود و هر دو دروازه‌بان ما جوان هستند، بابت این کار تاوان دادیم، دروازه‌بان‌های ما جوان هستند و اشتباه هم می‌کنند، ما تلاش کردیم در نیمه امین را به شرایط روانی برگردانیم، هر دو دروازه‌بان ما خوب هستند و امیدواریم رضایی را به شرایط روحی خوب برگردانیم. وی درباره داوری گفت: نمی‌توانیم بگوییم داوری بد بود، بچه‌های ما اینقدر شرف دارند که بازیکن ما آمد و از او پرسیدیم که پنالتی بوده است یا نه؟ بازیکن ما خودش گفت که پنالتی نبوده است. داوری می‌توانست وقت اضافه بیشتری بگیرد و روی گل چهارم باید دقیقا ببینیم که چه اتفاقی افتاد. ما تاوان داوری را هفته پیش دادیم. بادامکی ادامه داد: ببینید وقفه‌هایی که در مسابقات پیش می‌آید به تیم ضربه می‌زند. تیم ما تا شکل می‌گیرد مسابقات تعطیل می‌شود، وقتی مساباقت ۱۵ روز تعطیل می‌شود مجبور هستیم که بازیکنان را ۳-۴ روز استراحت بدهیم و این بازیکنان هستند که لطمه می‌خورند و ضررش را هم امروز دیدیم. به گزارش تسنیم، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال نساجی در پاسخ به سوالی مبنی بر دریافت مجوز بازی بازیکنان نساجی گفت: من در نشست خبری پیش از بازی هم گفتم که امیدواریم به همه تیم‌ها به یک چشم نگاه کنند و بدهی‌های یک باشگاه را نبینند چون مجوز ۳ بازیکن ما را به دلیل بدهی انباشته صادر نکرده‌اند و نمی‌دانیم بدهی ما چقدر است. مالکان باشگاه درصدد هستند که بدهی‌ها تسویه شود. ما فقط ابراز امیدواری کردیم که سازمان لیگ به همه تیم‌ها به یک چشم نگاه کنند و قانون برای همه یکسان باشد. در مورد امید سینک هم چون بازیکن سال گذشته ما بود توانسته‌ایم مجوز بازی او را بگیریم و جمال فرجام هم بازیکن زیر ۲۱ سال ما است که توانستیم مجوز بازی او را هم بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.