تیم فوتبال استقلال در سومین دیدار خود در لیگ برتر برابر نفت مسجدسلیمان به نتیجه تساوی رسید تا سومین تساوی خود را در این فصل ثبت کند.آبی‌ها در این شرایط خود را آماده بازی با پرسپولیس می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های هفته سوم لیگ برتر فوتبال و از ساعت ۱۹:۴۵ امروز یکشنبه تیم های استقلال و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

مهدی قائدی (۱۶) برای استقلال و حامد نورمحمدی (۷۱) برای نفت در این بازی گلزنی کردند. استقلال همانند دو بازی گذشته خود در لیگ از حریفش پیش بود اما در نهایت برد را با نتیجه تساوی یک - یک عوض کرد تا با این شرایط خود را آماده بازی با پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر کند.

استراماچونی در این بازی تیمش را با ترکیب سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، میلیچ، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان (علی دشتی)، آرش رضاوند (محسن کریمی) و شیخ دیاباته (مرتضی تبریزی) به میدان فرستاد.

استقلالی ها باوجود اینکه میهمان بودند، بازی را هجومی تر شروع کردند و حتی در دقایق ابتدایی ضربه مهدی قائدی به تیرک دروازه نفت برخورد کرد. نفتی ها هم در ادامه بازی فیزیکی و جنگنده ای را به نمایش گذاشتند.

در حالی که بازی به صورت متعادل در جریان بود، شیخ دیاباته مهاجم استقلال شوت کم قدرتی را به سمت دروازه نفت زد که دروازه بان این تیم به صورت ناقص توپ را دفع کرد و مهدی قائدی روی غفلت مدافعان نفت در دقیقه ۱۶ برای استقلال گلزنی کرد.

در دقیقه ۳۴ نفت مسجدسلیمان می توانست روی یک ضربه سر به گل برسد ولی حسین حسینی اجازه باز شدن دروازه استقلال را به بازیکنان نفت نداد.

آندره استراماچونی سرمربی استقلال در این نیمه دست به یک تعویض اجباری زد. شیخ دیاباته مهاجم آبی پوشان به دلیل مصدومیت از زمین خارج و به جای وی مرتضی تبریزی در دقیقه ۳۵ وارد زمین شد.

در نیمه دوم دو تیم به حملات خود ادامه دادند. در دقیقه ۵۸ مرتضی تبریزی بازیکن تعویضی استقلال توانست دروازه نفت را باز کند ولی داور پیش از آن به نشانه خطا در سوت خود دمیده بود. در همین دقیقه نفتی ها هم صاحب یک موقعیت مسلم گلزنی شدند که این فرصت بازهم توسط حسینی دفع شد.

در ادامه این تیم نفت بود که توانست گل خورده را جبران کند. حامد نورمحمدی در دقیقه ۷۱ توپ ارسالی هم تیمی های خود را با یک ضربه سر وارد دروازه استقلال کرد تا کار مجددا به تساوی کشیده شود.

پنج دقیقه بعد استقلال می توانست با ضربه سر محمد دانشگر گل دوم را به ثمر برساند اما واکنش فوق العاده حبیب فرعباسی دروازه بان نفت مانع باز شدن دروازه تیم میزبان شد.

آندره استراماچونی بعد از دریافت گل محسن کریمی و علی دشتی را وارد زمین کرد تا با استفاده از سرعت این بازیکنانِ تازه نفس سه امتیاز مسابقه را از آن خود کند. حملات استقلال تا لحظات پایانی هم ادامه داشت اما راه به جایی نبرد.

در دقایق پایانی فرشید اسماعیلی هافبک استقلال از زمین مسابقه اخراج شد تا این مهره کلیدی آبی ها بازی هفته بعد با پرسپولیس را از دست بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.