نیمه نخست دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال با برتری آبی‌پوشان تهرانی همراه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۹:۴۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با تک گل دقیقه ۱۷ مهدی قائدی به سود آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

ترکیب نفت: حبیب فرعباسی، محمد طیبی، مجید عیدی، حامد نورمحمدی، پیام ملکیان، عباس عسگری، حسین ابراهیمی، عماد میرجوان، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده و سجاد جعفری.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هروویه میلیچ، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و دیاباته (۳۶ - مرتضی تبریزی).

داور: محمدرضا اکبریان

دقیقه ۴: پاس عمقی خوبی به مهدی قائدی رسید که ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۱۰: فرشید اسماعیلی با خطا روی بازیکن حریف با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۱۷: باز هم پاس عمقی این بار به شیخ دیاباته رسید و مهاجم سیه‌چرده استقلال اقدام به ضربه زدن به سمت دروازه کرد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافع نفت و با اشتباه حمید فرعباسی، دروازه‌بان زردپوشان به مهدی قائدی رسید و مهاجم استقلال به راحتی دروازه را باز کرد.

دقیقه ۲۳: دیاباته توسط مدافع نفت در محوطه جریمه سرنگون شد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۲۹: ارسال وریا غفوری با ضربه سر دیاباته همراه شد که راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۳۴: ضربه ارسالی به محوطه جریمه استقلال با ضربه عماد میرجوان می‌رفت که وارد دروازه استقلال شود، اما سیدحسین حسینی آن را دور کرد.

دقیقه ۳۶: دیاباته به دلیل مصدومیت، جای خود را به مرتضی تبریزی داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.