سرمربی تیم ملی اسپانیا اعلام کرد که قصد دارد پدیده نوجوان تیم فوتبال بارسلونا را جمع شاگردانش دعوت کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درخشش آنسومانه فاتی، بال اهل گینه بیسائوی تیم فوتبال بارسلونا که شب گذشته (شنبه) دومین گل خود را در سومین بازی‌اش در این فصل از لالیگا به ثمر رساند، توجه اهالی فوتبال اروپا را جلب کرده و در این میان روبرت مورنو، سرمربی تیم ملی اسپانیا فرصت را برای افزودن یک بازیکن جوان آینده‌‌دار به جمع شاگردانش مغتنم شمرده است.

مورنو اعلام کرد که فدراسیون فوتبال اسپانیا در تلاش است که آنسو فاتی را متقاعد کند دعوت تیم ملی این کشور را قبول کند تا با پیراهن ماتادورها در رده ملی به میدان برود. برنامه مورنو این است که فاتی در جام جهانی زیر ۱۷ ساله‌ها که در ماه اکتبر برگزار شرکت کند و با حال و بازی‌های ملی آشنا شود.

سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره فاتی که شب گذشته برای اولین بار در ترکیب اصلی بارسلونا قرار گرفت و علاوه بر گلزنی پاس گل هم داد تا تیمش ۵ بر ۲ والنسیا را شکست دهد، گفت: ملیت آنسومانه فاتی مسئله‌ای نیست که من در آن دخل و تصرفی داشته باشم. مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا در تلاش هستند آنسو را به عضویت تیم ملی درآورند اما همه چیز به نظر خود بازیکن بستگی دارد. فدراسیون همیشه تلاشش را برای آوردن بهترین بازیکنان به تیم ملی انجام داده است. فاتی برای بارسلونا بازیکن فوق‌العاده‌ای است، بازیکنی که محصول آکادمی باشگاه محسوب می‌شود. البته در مورد او باید صبر و حوصله به خرج داده شود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

فاتی در گینه بیسائو متولد شده اما بخش بیشتر زندگی‌اش را در اسپانیا - ابتدا در سویا و از سال ۲۰۱۲ در بارسلونا - سپری کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.