باشگاه لیورپول در نظر دارد قرارداد مهاجم سنگالی خود را تمدید کند، این در حالی است که منچستریونایتد هم چنین برنامه‌ای را برای مدافع سوئدی‌اش دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «دیلی‌استار» انگلیس خبر داد مدیران باشگاه لیورپول مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد سادیو مانه آغاز کرده‌اند تا از حفظ این مهاجم سنگالی برای سال‌های بیشتر اطمینان پیدا کند. سانه ۲۷ ساله که قرارداد کنونی‌اش تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ اعتبار دارد، پیش از این مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار داشت. او در فصل جاری مهاجمی آماده نشان داده و در ۵ بازی لیگ برتری ۴ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده است.

روزنامه «دیلی‌ اکسپرس» انگلیس هم مدعی شد باشگاه منچستریونایتد نیز برنامه مشابهی دارد و قصد تمدید قرارداد ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی خود را دارد. این مدافع ۲۵ ساله که حالا جایگاه ثابتی در ترکیب منچستریونایتد تحت‌هدایت اولگنار سولسشایر پیدا کرده، در این تابستان شایعه احتمال پیوستنش به بارسلونا مطرح بود.

لیندلوف که تا پایان ماه ژانویه ۲۰۲۱ تحت‌قرارداد منچستریونایتد است، تاکنون در ۷۴ بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان رفته و یک گل‌زده هم به نامش به ثبت رسیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.