مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت می‌گوید در حال حاضر کیومرث بیات مالکیت باشگاه را بر عهده دارد و تا زمانی اداره کل ورزش و جوانان مالک مورد نظر را اعلام نکند، تیم به کار خودش ادامه می‌دهد.

افشین ناظمی، مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیمش در چهار هفته اول رقابت‌های لیگ دست یک اظهار کرد:‌ خدا را شکر شرایط خوبی در جدول داریم و با صدرجدول سه امتیاز فاصله داریم. آرامش در تیم حاکم است و تمرینات با انرژی و شادابی خوبی زیر نظر علی نظرمحمدی برگزار می‌شود. امیدواریم در بازی آینده بتوانیم جایگاه خود را در جدول مسابقات بهتر کنیم.

او درباره مشکلات مالی باشگاه گفت: همان‌طور که می‌دانید سپیدرود از دیرباز مشکلات مالی داشته است. در حال حاضر هم مشکلات مالی گریبان‌گیر ما است؛ اما با تدابیری که توسط مسوولان استان و مالک باشگاه و بنده در نظر گرفته شده، امیدواریم بتوانیم این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود و بازیکنان دغدغه‌ای نداشته باشند تا بتوانند برای رشت افتخار آفرینی کنند.

ناظمی درباره هدف سپیدرود در لیگ یک گفت: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به لیگ برتر صعود کنیم. این مساله دور از دسترس نیست و این تجربه را کادر فنی دارد که بتواند بازیکنان خود را به آن هدف مشخص هدایت کند. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. هدف ما بازگشت به لیگ برتر است و تمام تمرکز خود را گذاشتیم تا به لیگ برتر صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود درباره مالکیت باشگاه و این که در حال حاضر مالک باشگاه چه کسی است خاطرنشان کرد: من مثل دیگران از فضای مجازی از اخبار مالکیت باشگاه اطلاع دارم. طبق آخرین جلسه‌ای که با آقای بیات به عنوان مالک داشتیم، ایشان اظهار کردند که شما با قوت به کار خود ادامه دهید و اگر قرار باشد مالک جدیدی به باشگاه بیاید، باید به تعهدات خود عمل کند. آقای بیات در حال حاضر چین هستند و هفته دیگر به تهران می‌آیند. من در جلسات آقای بیات نبودم و از جزییات با خبر نیستم و تا زمانی که اداره کل وزارت ورزش و جوانان به ما چیزی اعلام نکند، ما کار خود را پیش می‌بریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.