مربی پیشین تیم فوتبال امید ایران گفت: فرهاد مجیدی یک مربی جوان و مستعد است که آینده‌ای درخشان دارد، اما سرمربگیری تیم امید برای او در این زمان زود است.

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به جز یکی دو بازیکن تیم امید سایر بازیکنان را نمی‌شناسم و شناخت خیلی خاصی از این تیم ندارم. بازی‌های تدارکاتی با ازبکستان را هم ندیدم، اما نتایج این دو بازی تدارکاتی در شان فوتبال ایران نبود.

مربی پیشین تیم امید ایران گفت: این تیم پشتوانه تیم ملی است و باید خیلی بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد. این سطح از توجه و رسیدگی برای تیم امید بسیار کم است.

وی اضافه کرد: فرهاد مجیدی یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران است و مطمئنم که آینده‌ای درخشان در کسوت مربیگری خواهد داشت. اما مربیگری تیم امید برای او زود بود. این تیم مربیانی بسیار با تجربه‌تر و میدان دیده تر نیاز دارد.

ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان گفت: آخرین باری که فوتبال ایران به المپیک رسید، المپیک ۱۹۷۶ مونترال بود و من این افتخار را داشتم که در آن المپیک بازیکن تیم ملی باشم. هرگز آن زمان تصورش را هم نمی‌کردیم راهیابی به المپیک برای فوتبال ایران یک رویای دست نیافتنی شود.

رشیدی گفت: هرچند نتایج بازیهای تدارکاتی در شان فوتبال ایران نیست، اما واقعا امیدوارم این تیم بتواند طلسم نیم قرن نرسیدن به المپیک را بشکند و فوتبال ایران را از این حسرت خارج کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.