کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا نمی‌تواند این تیم را در بازی‌اش در هفته آینده لالیگا همراهی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، انتظار هواداران بارسلونا برای دیدن اولین بازی لیونل مسی در این فصل لالیگا طولانی‌تر از چیزی خواهد بود که تصور می‌کردند. کاپیتان آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌ها شنبه هفته آینده نمی‌تواند بارسلونا را در مصاف با والنسیا در هفته چهارم لالیگا همراهی کند، چرا که مصدومیت عضلانی او هنوز به طور کامل برطرف نشده و نتوانسته به تمرینات گروهی کامل تیمش برگردد.

مسی در اولین روز اردوی پیش فصل بارسلونا در روز پنجم آگوست دچار این مصدومیت شد و با اینکه در ابتدا اعلام شد مصدومیت او تنها یک کشیدگی جزئی است، او هنوز نتوانسته بدون هیچ درد و مشکلی تمرین کند. این در حالیست که او برخلاف اکثر هم‌تیمی‌هایش که در یک هفته اخیر در اردوی تیم‌های ملی‌پوشان تمرین کرده‌اند، در این مدت مشغول استراحت و ریکاوری بوده‌ است.

غیبت مسی در مصاف با والنسیا در حالی است که بارسلونا هفته آینده در آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید به خانه بوروسیا دورتموند برود و امکان دارد که او این بازی را هم از دست بدهد که در این صورت بازگشت او به ترکیب آبی‌و‌اناری‌ها به هفته پنجم لالیگا موکول می‌شود.

دیگر غایب احتمالی مصاف بارسلونا با والنسیا، لوئیس سوارس است که در بازی نخست تیمش در این فصل مصدوم شد و در آستانه رسیدن به آمادگی کامل است، البته در مورد او هم مدیران باشگاه بارسلونا ممکن است احتیاج به خرج دهند. باشگاه بارسلونا هنوز غیبت سوارس مقابل والنسیا را تأیید نکرده است.

بارسلونا شنبه هفته آینده از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه نوکمپ میزبان والنسیا خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.