فوتبالیست‌های نوجوان منتخب کمپ «ایرانسل-لالیگا»، برای بازدید از لیگ فوتبال اسپانیا و انجام چند بازی تدارکاتی، به این کشور اعزام شدند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این تیم ۱۷ نفره، که برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی ۱۰ روزه رایگان عازم اسپانیا شده، گلچینی از نوجوانان مستعد ۱۱ تا ۱۳ ساله استان‌های مختلف است. این بازیکنان طی ادوار شش‌گانه کمپ ایرانسل-لالیگا، زیر نظر مربیان لالیگا تمرین کرده و توسط این مربیان انتخاب شده‌اند.

سه نفر از اعضای این تیم، از نوجوانان و کودکان کار «لیگ پرشین» هستند.

انجام سه بازی دوستانه با تیم‌های نوجوانان «خیرونا»، «اتلتیکومادرید» و «لگانس»، بازدید از شهرهای بارسلون و مادرید، حضور در ورزشگاه‌های «نیوکمپ»، «سانتیاگوبرنابئو» و «واندا متروپولیتانو»، بازدید از مقر لالیگا و ملاقات و تمرین با سفیر لالیگا، تماشای یکی از مسابقات لالیگا میان تیم‌های «لگانس» و «ویارئال» و آشنایی با امکانات حرفه‌ای فوتبال اسپانیا از جمله برنامه‌های این اردوی تدارکاتی است.

در پایان این دوره نیز به تمامی بازیکنان منتخب گواهی ویژه حضور در این دوره، ارائه می‌شود.

بازیکنان حاضر در تیم منتخب کمپ ایرانسل-لالیگا، از اهالی شهرهای سرباز (استان سیستان و بلوچستان)، اصفهان، رضوانشهر، مس سرچشمه، تهران، تالش، مشهد، بابل، جویم، دوگنبدان، میاندوآب، آبادان و تبریز هستند. کمپ‌های ایرانسل-لالیگا، در هر دوره، پذیرای بازیکنان مستعد فوتبال از اقصی نقاط ایران بود.

کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا، پیرو تفاهم‌نامه میان ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا «لالیگا» و با هدف دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان نوجوانان برگزار شده است.

در فراخوان این کمپ‌ها، با هدف ارائه امکانات به همه بازیکنان مستعد از تمام شهرها و مناطق ایران، از تمامی علاقمندان درخواست شده بود تا ویدیویی کوتاه از بازی فوتبال فرزندشان را به ایرانسل ارسال کنند. طی دوره‌های شش‌گانه برگزاری این کمپ، در مجموع بالغ بر ۵ هزار ویدیو به ایرانسل ارسال شد که هیأت داورانی متشکل از پیشکسوتان فوتبال ایران، از جمله احمدرضا عابدزاده، فرشاد پیوس، محسن خلیلی، خسرو حیدری، علیرضا مرزبان، مهدی پاشازاده، رحمان رضایی و کتایون خسرویار این ویدیوها را بررسی کردند.

۶ دوره این کمپ استعدادیابی، با حضور بازیکنان و سفیران لالیگا نظیر «لوئیس گارسیا»، «ژولیو باپتیستا»، «گایزکا مندیتا» و «کریستین کارمبو» در کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوت تیم ملی و باشگاه‌های ایران برگزار شده و ۴۲۰ نوجوان مستعد، پس از طی مراحل آموزشی لازم، مدرک حضور در کمپ را دریافت کردند.

دیدار مدیران عامل استقلال و پرسپولیس با مدیرعامل ایرانسل

«اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال» و «مدیرعامل باشگاه پرسپولیس»، طی نشست‌های جداگانه‌ای با مدیرعامل ایرانسل دیدار کردند.

طبق اعلام روابط عمومی ایرانسل، نشست‌های مشترک مدیرعامل ایرانسل، دکتر بیژن عباسی آرند، با مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، در راستای شفاف‌سازی فعالیت‌های قبلی و همچنین برنامه‌ریزی برای همکاری‌های آینده صورت گرفته است.

در این نشست‌های صمیمانه، طرفین با بیان دیدگاه‌های خود درباره فعالیت‌های قبلی صورت گرفته، درباره آینده همکاری‌ها گفت‌وگو کردند و راهکارهای توسعه فعالیت‌ها برای درآمدزایی هرچه بیشتر برای باشگاه‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

نشست هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال، عصر پنجشنبه، ۱۴ شهریورماه و نشست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، عصر شنبه ۱۶ شهریورماه با حضور در ساختمان مرکزی ایرانسل با مدیرعامل انجام شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.