کاپیتان تیم ملی پرتغالی پس از به ثمر رساندن ۴ گل در پیروزی ۵ گله کشورش مقابل لیتوانی، موفقیت‌های فردی‌اش را نتیجه دستاوردهایی دانست که در رده تیمی کسب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی ۵ بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) تیم ملی پرتغال مقابل لیتوانی در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰، برای کاپیتان و سرشناس‌ترین ستاره این تیم، کریستیانو رونالدو اتفاقی به یاد ماندنی بود. رونالدو در این بازی ۴ گل به ثمر رساند تا رکورد بازی‌هایش ملی‌اش را به ۹۳ گل افزایش دهد. او همچنین با ۲۵ گل، به بهترین بازیکن گلزن تاریخ مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپا تبدیل شد و برای هشتمین بار در رده ملی هت‌تریک کرد. رونالدو حالا ۱۶ گل دیگر می‌خواهد تا به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال در رده ملی برسد.

رونالدوی ۳۴ ساله پس از بازی به خبرنگاران گفت: من دارم اوقات خوبی را سپری می‌کنم اما تیم هم دارد بسیار خوب کار می‌کند. من خیلی خوشحالم و از وضعیتی که دارم، لذت می‌برم، نه فقط به خاطر گل‌هایی که زدم بلکه به خاطر سطح بالایی که تیم‌مان در این سال‌های اخیر داشته است. همه چیز به خودم بستگی دارد که به کمک کردن به تیم ملی ادامه دهم یا نه.

مهاجم یوونتوس که امسال یکی از سه نامزد نهایی کسب جایزه بهترین بازیکن سال فیفا است، درباره شانسش برای کسب این جایزه و توپ طلای فرانس فوتبال هم گفت: همانطور که همیشه گفته‌ام، زندگی من برای فکر کردن به بردن جوایز فردی سپری نمی‌شود. این جوایز فردی حاصل دستاوردهایی است که ما به صورت گروهی کسب کرده‌ایم. با این حال چرا دروغ بگویم، من بردن این جوایز فردی را دوست دارم اما مهمتر از آن این است که به تیم کمک کنم. در بازی قبلی‌مان مقابل صربستان یک گل زدم و امشب هم چهار تای دیگر و از این بابت بسیار خوشحالم. اتفاقی که افتاد را دیگر باید فراموش کنیم چون چیزی که من بیشتر از همه می‌خواهم این است که به همین روند به کارمان ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.