سرمربی خروس‌ها عملکرد شاگردانش در شب کسب برد ۳ گله مقابل آندورا در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ را ستود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدیه دشان پس از برد ۳ بر صفر تیم ملی فرانسه مقابل آندروا که پنجمین برد این تیم در ششمین دور از بازی‌های مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ بود، به تمجید از عملکرد کینگسلی کومان زننده گل اول این بازی پرداخت و به خبرنگاران گفت: من پیش از این هم به شما گفته بودم که کومان نسبت به فصل گذشته بازیکن کارآمدتری شده است. او با دریبل‌زنی و ایجاد خطر می‌داند که چگونه کارش را انجام دهد. دیدن او وقتی با این کیفیت بازی می‌کند برای من خوشحال کننده است. دفعه بعدی که من باید بازیکنان تیمم را انتخاب کنم، یک ماه دیگر است اما من از او راضی‌ام. او به چنین گلی نیاز داشت. کاری که کومان در دو بازی اخیر انجام داده، در سطح همان کارهایی بوده که در این مدت برای تیم باشگاهی‌اش انجام داده بود.

انتقاداتی از عملکرد فرانسه به خاطر از دست دادن موقعیت‌های گلزنی مقابل تیمی که در رنکینگ فیفا ۱۳۳ پله از آن پایین‌تر قرارداشت، صورت گرفت که مهمترین مورد آن پنالتی هدر رفته آنتوان گریزمان بود. دشان اما از سختگیری درباره عملکرد بازیکنانش خودداری کرد.

دشان افزود: مشکلی نیست، البته من هم قبول دارم که با توجه به تعداد موقعیت‌هایی که داشتیم، باید با اختلاف بسیار بیشتری بازی را می‌بردیم. ما کاری را انجام دادیم که باید در بازی‌های ماه سپتامبر انجام می‌دادیم. ما باید ۶ امتیاز این دو بازی را می‌گرفتیم که گرفتیم اما ۶ امتیاز بعدی هم بسیار مهم خواهد بود.

بازی بعدی تیم ملی فرانسه در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰، نوزدهم مهر ماه در خانه ایسلند خواهد بود و سه روز پس از آن هم در یک بازی سخت خانگی مقابل صدرنشین جدول گروه H یعنی تیم ملی ترکیه می‌رود که در بازی رودرروی قبلی دو تیم در ۲ بر صفر پیروز شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.