باشگاه تراکتور در نحوه اداره کردن اموراتش یک تفاوت عمده با دو باشگاه پرطرفدار دیگر لیگ برتر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مالک باشگاه تراکتور در تازه ترین اظهار نظرش جمله ای را بیان کرده که زنگ خطر رو برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صدا در آورده است. هر چند خود مسئولان این دو باشگاه هم می دانند که اداره کردن سرخابی ها با این روش دوام زیادی نخواهد داشت.

«باشگاه‌داری در ایران ورشکسته است و دلیلش هم مدیریت دولتی است. داریم از جیب ۸۰ میلیون نفر برای یکسری باشگاه ها استفاده می کنیم و سوء مدیریتش هم برای ما است.» این جمله محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور است که اعتقاد دارد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از جیب مردم اداره می شوند.

مدتهاست از وضعیت بحرانی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت می شود اما مسئولان این دو باشگاه به جای اندیشیدن راهکاری درست و اصولی، چشم به جیب مردم دارند. با توجه به شرایط اقتصادی که مردم دارند مشخص نیست تا چه زمانی بتوانند به این دو باشگاه کمک کنند.

در مقابل اما تفاوت عمده ای که تراکتور با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارد همین است که هزینه های باشگاه از جیب مالک صورت می گیرد و چشم به جیب هواداران ندارد. دیدگاه مالک تراکتور این است که هوادار باید از باشگاه نفع ببرد نه اینکه چشم باشگاه به جیب هوادارانش باشد.

تراکتور امسال بازیکنان خوبی را جذب کرده و امیدوار است با هدایت مصطفی دنیزلی عنوان قهرمانی لیگ نوزدهم را به خود اختصاص دهد. اگر این تیم قهرمان شود می تواند با دیدگاه اقتصادی که مالکش دارد نفع مالی خوبی ببرد و برای سالهای آینده امکانات بهتر و حرفه ای تری را برای تماشاگرانش فراهم کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )