مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت که دستیابی به عنوان بهترین هافبک فصل مسئولیت او را سنگین‌تر می‌کند.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شروع فوق‌العاده سپاهان در فصل جدید گفت: خدا را شکر که در یک بازی سخت به پیروزی رسیدیم، آن هم در شرایطی که هوا گرم بود. این درست است که در خارج از خانه بازی می‌کردیم، ولی هیچ هدفی جز برد نداشتیم، امسال هدف ما چیزی جز به دست آوردن قهرمانی نیست و برای رسیدن به این هدف باید خوب امتیاز بگیریم. در نیمه اول شرایط کمی سخت بود، ولی در بین دو نیمه و با صحبت‌های امیر قلعه‌نویی، توانستیم از لحاظ تاکتیکی وضعیت خوبی پیدا کنیم و در نهایت به برد برسیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در ادامه تأکید کرد: این برد به تاریخ پیوست و حالا باید به فکر بازی بعدی باشیم. ما در اولین بازی از این فصل که میزبان هستیم، باید برابر ماشین‌سازی قرار بگیریم که در بازی قبلی استقلال را شکست داده است. الان کیفیت تیم‌ها به هم نزدیک است و هیچ تیمی را نباید دست‌کم گرفت. بازی سختی در پیش داریم، ولی فقط باید ببریم. امتیاز گرفتن در هفته‌های ابتدایی و در نیم‌فصل اول بسیار مهم است و این امتیازها در نیم‌فصل دوم به دردمان می‌خورد.

وی با اشاره به انتخابش به عنوان بهترین هافبک لیگ برتر در فصل ۹۸-۹۷ خاطرنشان کرد: خوشحالم که این عنوان به من رسید. دوست داشتم در این مراسم حضور داشته باشم، اما چون با شاهین بازی داشتیم در بوشهر بودم. این جایزه متعلق به تمام تیم است. ما بازیکنان خوبی داریم که در زمین مسابقه زحمت می‌کشند و از کادر فنی هم باید تشکر کنم. البته محمد کریمی هم می‌توانست به عنوان بهترین پاسور در جمع پدیده‌ها باشد. او بازیکن باکیفیتی است و در آینده پیشرفت بیشتری خواهد داشت.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش در این فصل قهرمان لیگ برتر خواهد شد، تصریح کرد: صحبت در مورد قهرمانی از حالا زود است و تیم‌های زیادی دنبال این عنوان هستند. برای قهرمان شدن باید خوب نتیجه بگیریم. امیدوارم در پایان فصل جام قهرمانی را بگیریم و هواداران سپاهان را خوشحال کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )