پیج مشهور ۴۳۳ در آخرین پست خود اقدام به معرفی ۶۰ بازی خاطره انگیز دنیا کرد که در این دیدارها، داربی سال ۵۲ هم دیده می‌شود.

به گزارش ایسنا، صفحه مشهور ۴۳۳ در پست آخر خود در یکی از شبکه‌های مجازی اقدام به معرفی ۶۰ بازی تاریخی دنیای فوتبال کرد که در بین آن‌ها، داربی سال ۵۲ بین دو تیم استقلال و پرسپولیس دیده می‌شود که سرخپوشان پایتخت موفق شدند با ۶ گل رقیب دیرینه خود را شکست دهند.

این صفحه، ۶۰ بازی را به ۱۰ گروه تقسیم کرده است که داربی سال ۵۲ تهران در کنار بازگشت رویایی لیورپول مقابل میلان در لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۵، برد ۵ بر یک هلند برابر اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۴، بازگشت رویایی رم برابر بارسا در سال ۲۰۱۸، پیروزی تاریخی ۱۰ بر صفر پی‌اس‌وی برابر فاینورد و برد خاطره‌انگیز گالاتاسرای برابر یوونتوس در گروه اول قرار گرفته است.

در گروه‌های دیگر بازی‌هایی چون پیروزی ۸ بر ۲ منچستریونایتد برابر آرسنال، برد ۴ بر یک رئال برابر اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان، بازگشت رویایی بارسا برابر پاری سن ژرمن، پیروزی ۷ بر ۱ آلمان برابر برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴، پیروزی ۴ بر ۱ دورتموند برابر رئال با پوکر لواندوفسکی و بازگشت رویایی سال گذشته لیورپول برابر بارسا دیده می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )