مهدی هاشمی‌نسب، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که آنها در هفته دوم لیگ برتر هدفی جز شکست دادن استقلال نخواهند داشت.

مهدی هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره باخت فولاد در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: شکست برابر صنعت نفت برای ما سنگین بود. معمولاً در بازی اول ممکن است هر تیمی با چنین مشکلاتی مواجه شود، اما ما می‌توانستیم مقابل نفت عملکرد بهتری داشته باشیم. ما موقعیت‌های بسیار خوبی را از دست دادیم و متأسفانه گلی خوردیم که هر چند سال یک بار اتفاق می‌افتد. این هم از شانس بد فولاد بود، ولی این بازی را فراموش کردیم و حالا به فکر بازی با استقلال هستیم.

وی با اشاره به بازی تیمش برابر استقلال در هفته دوم لیگ برتر تصریح کرد: بازی سختی در پیش داریم. بازی در ورزشگاه آزادی برای هر تیمی سخت است، به ویژه مقابل این استقلال که در زمین خودش دنبال گرفتن سه امتیاز است و جبران باخت هفته قبل مقابل ماشین‌سازی. البته ما هم فولاد هستیم و با این تیم شایسته هیچ ترسی از استقلال و دیگر تیم‌ها نداریم. در هر بازی هم فقط برای برد بازی می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین خاطر نشان کرد: ما چیز اضافه‌ای از بازیکنان نمی‌خواهیم. اگر آنها خودشان باشند قطعاً فولاد می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود. با توجه به شکست در بازی اول، حالا هدف‌مان پیروزی برابر استقلال است و حتی به تساوی هم راضی نیستیم.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این پرسش که «آیا موسی کولیبالی به این بازی می‌رسد؟»، خاطرنشان کرد: موسی برای تیم ما بازیکن تأثیرگذاری است که امیدوارم شرایط بازی را پیدا کند. تکلیف او در تمرینات روزهای آینده مشخص خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.