باشگاه اینتر به خرید بال شیلیایی شیاطین سرخ نزدیک‌تر شده اگرچه طرف انگلیسی اکنون شرطی جدید تعیین کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شانس باشگاه اینتر برای خرید الکسیس سانچس افزایش پیدا کرده است اگرچه اکنون منچستریونایتد خواسته جدیدی از نراتزوری دارد.

در حالی که پیش از این اختلاف طرفین در مورد انتقال قرضی سانچس به سن‌سیرو بر سر سهم هر یک از دو باشگاه برای پرداخت حقوق این بازیکن ملی‌پوش بود، اکنون من‌یونایتد از اینتر می‌خواهد بندی را در قرارداد سانچس بگنجاند که طرف ایتالیایی را به پرداخت ۲۰ میلیون یورو برای قطعی کردن این قرارداد در پایان فصل آینده ملزم کند.

در همین حال چندین منبع خبری در ایتالیا همه ارقامی مشابه را ذکر و اعلام کرده‌اند که اینتر همچنان حاضر نیست بابت یک فصل حضور قرضی سانچس بیش از ۴.۵ میلیون یورو از حقوق او را بپردازد و با گنجانده شدن بند خرید اختیاری سانچس در ازای ۱۵ میلیون یورو هم مشکلی ندارد. این بدان معناست که منچستریونایتد باید دو سوم از حقوق بازیکنی که در اختیار ندارد را بپردازد.

در این میان نشریه میرر انگلیس نوشته که امکان دارد شیاطین سرخ با پرداخت این مقدار از حقوق سانچس موافقت کنند به شرط آنکه اینتر حاضر به پذیرش بند خرید اجباری سانچس شود و در پایان فصل ۵ میلیون یورو بیشتر از رقم قبلی یعنی ۲۰ میلیون یورو به طرف انگلیسی بپردازد.

چندین رسانه در انگلیس و ایتالیا فردا (دوشنبه) را روزی سرنوشت‌ساز در روند مذاکرات دو باشگاه می‌دانند و گویا خود سانچس هم اطمینان دارد که تا قبل از ۱۱ شهریور که پایان مهلت خرید بازیکن جدید است، بازیکن اینتر خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.