مراسم معرفی برترین‌های فوتبال ایران در فصل گذشته با «بدترین» شکل ممکن در حالی برگزار شد که هیچ یک از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ مسئولیت «بد» بودن را برعهده نمی‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، قابل پیش بینی بود جشنی که در شروع لیگ نوزدهم برای معرفی برترین های لیگ هجدهم برگزار می شود، یک مراسم پرحرف و حدیث و پرحاشیه باشد و مشکلاتی داشته باشد که چند برابر فصول گذشته است.

با تاخیر دو ساعته شروع مراسم پیش بینی ها به حقیقت پیوست و مراسمی که قرار بود به عنوان معرفی برترین ها برگزار شود عنوان «بدترین» مراسم را به خود اختصاص داد و برخی مهمانان یا در مراسم حاضر نشدند یا در میانه های راه سالن را ترک کردند.

مشکلات ریز و درشت مهمانان برای ورود به سالن، جلوگیری از ورود چهره های مطرح و مهمانان به سالن به خاطر بدهی فوتبال به هتل، حضور نداشتن فوتسالی ها در مراسم، غیبت اعضای باشگاه سپاهان و سه کاندیدایی که از این تیم جایزه گرفتند و ... از جمله نقایصی بود که این مراسم را تحت تاثیر قرار داد.

در این میان مسئولان سازمان لیگ حاضر به پذیرفتن مسئولیت برگزاری این مراسم نشدند و در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کردند که نقشی در این مراسم نداشته اند و فدراسیون فوتبال مسئولیت آن را برعهده داشته است.

پیگیری های خبرنگار مهر نشان داد که صادق درودگر مدیر کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال نقش اول را در برگزاری این مراسم داشته است و از او به عنوان مسئول برگزاری این مراسم یاد شده است.

درودگر در حالی از سازمان لیگ به فدراسیون فوتبال منتقل شده و عنوان مدیر بازایابی و کمیته اقتصادی را به خود اختصاص داده است که هنوز در مورد قرارداد فصل گذشته سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی شفاف سازی نشده و مشخص نیست از مبلغ ۸۵ میلیارد تومانی که قرارداد منعقد شده بود، چقدر به فوتبال رسیده و چه میزان از این قرارداد نقد شده است.

با این حال مهدی تاج حکم او را برای کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال زده است که در نخستین مرحله وی زمینه برگزاری مراسم معرفی برترین های فوتبال ایران را فراهم کرد اما آش چنان شور شد که صدای همه را درآورد و نمره منفی دیگری در کارنامه فدراسیون فوتبال ثبت شد.

مشخص نیست فدراسیون فوتبال بر چه اساسی اصرار داشته است معرفی برترین های لیگ گذشته بعد از برگزاری هفته اول لیگ نوزدهم برگزار شود و چه کسی از برگزاری این مراسم نفع برده که هیچ استاندارد و اصول حرفه ای در آن رعایت نشد.

مهدی تاج که در مصاحبه بعد از این مراسم تاکید کرده بود «بروید از سازمان لیگ در مورد نقایص جشن سوال کنید» باید سراغ زیر مجموعه اش برود و خودش سوال کند که این چه مراسمی بود که به جای خریدن آبرو برای فوتبال همین ذره آبروی مانده را هم به خطر انداخته است؟

رئیس فدراسیون فوتبال باید از مسئول برگزاری این مراسم سوال و جواب کند که با چه هدفی چنین مراسمی را گرفت که اکثر مهمانان و کارشناسان و اهالی رسانه از برگزاری آن ناراضی بودند و صدای همه درآمد؟

چه کسی در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید پاسخ بدهد که این مراسم را چرا برگزار کردند و مهمتر اینکه چرا اینقدر بد برگزار کردند. اگر فوتبال برای مهدی تاج مهم است باید برود یقه زیر مجموعه اش را بگیرد و بابت لطمه ای که به آبروی این رشته زده اند آنها را توبیخ کند. اما آیا تاج این کار را خواهد کرد؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.