کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا به هت‌تریک مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم ریو‌آوه در هفته سوم لیگ برتر پرتغال واکنش هیجانی نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه Abola پرتغال، کارلوس کی‌روش گفت: مهدی طارمی یک بازیکن عالی است که می‌تواند در اروپا بازی کند. او در طول ۴،۵ سال اخیر در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران بازی کرده است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران افزود: هیچ تردیدی درباره انتخاب درست باشگاه ریوآوه پرتغال جهت جذب مهدی طارمی نداشتم. امیدوارم که او موفق شود و شایستگی لازم را دارد. مهدی طارمی یک بازیکن عالی و با شخصیت بسیار خوب است. هرگز تردید نداشتم که او یک بازیکن عالی است. فقط می‌توانم در این لحظه به طارمی افتخار کنم و قدردان کارهایی که برای من کرده است، باشم. طارمی و دیگر بازیکنان ایران مرا پدر نامیدند که کمی احساس ناخوشایندی کردم اما نمی‌توانستم چشم‌پوشی کنم.

این روزنامه همچنین به فرصتی که مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ در روسیه برابر تیم ملی پرتغال از دست داد اشاره کرد. گلی که می‌توانست باعث صعود ایران و حذف پرتغالی‌ها از مرحله گروهی شود.حالا مهدی طارمی با هت‌تریک در لیگ برتر پرتغال برای اهالی فوتبال این کشور بیشتر شناخته شده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )