سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید که تمرکز این تیم روی بازی با فولاد است و باخت به ماشین‌سازی را فراموش کردند.

جواد زرینچه،‌ سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط این تیم در آستانه بازی با فولاد، اظهار کرد: تیم شرایط خوبی دارد و تمریناتمان را از امروز (یکشنبه) دوباره شروع می‌کنیم. ان‌شاءالله با برنامه‌هایی که استراماچونی در نظر گرفته است، می‌توانیم مقابل فولاد به موفقیت برسیم. باخت به ماشین‌سازی هم به تاریخ پیوسته و تمام تمرکزمان روی بازی با فولاد است.

او درباره مراسم برترین‌های فوتبال ایران بیان کرد: به نظرم بهتر بود که انتخاب‌ها در مراسم برترین‌ها به صورت تخصصی‌تری صورت می‌گرفت. برای مثال در پست دفاع باید آنالیز بازیکنان در طول فصل در نظر گرفته می‌شد. این که مدافعان روی توپ‌های بلند، تکل، توپ‌ربایی، بازی‌سازی و موارد دیگری که به این پست مربوط است چه عملکردی داشته است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان افزود: به طور کلی اگر انتخاب‌ها فنی‌تر بود، بهتر می‌شد ولی در هر صورت این انتخابی است که شکل گرفته است. با این حال دلیل نمی‌شود که چون پرسپولیس قهرمان لیگ شده، همه نگاه‌ها به این تیم باشد. استقلال سال پیش بهترین عملکرد را در خط دفاع داشت ولی تنها نماینده ما در این بخش به عنوان بهترین مدافع انتخاب نشد.

زرینچه با اشاره به تاخیری که در مراسم برترین‌ها وجود داشت و این که می‌توانست بهتر برگزار شود، در پاسخ به این سوال که چرا استراماچونی در این مراسم غایب بودند، گفت: من خودم به شخصه دیر فهمیدم که به مراسم دعوت شدم و وقتی دیروز (شنبه) به باشگاه رفتم، دیدم که کارت‌های دعوت آمده است. برای همین دیگر وقت نشد که با استراماچونی هماهنگ کنیم تا به مراسم بیاید. در نهایت من هم بدون کارت دعوت به محل برگزاری مراسم رفتم که چون من را می‌شناختند، مشکلی پیش نیامد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )