مهلت ثبت‌نام در دومین دوره مسابقات فوتسال «جام ولایت» اصحاب رسانه تا ۶ شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران ، محمد عزیزی دبیر اجرایی مسابقات فوتسال جام ولایت گفت: به مناسبت روز خبرنگار و اعیاد قربان و غدیرخم ، دومین دوره مسابقات فوتسال اصحاب رسانه با عنوان جام ولایت با حمایت بانک ملت و مشارکت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات رسانه‌های کشور اعم از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و تحلیلی ، رسانه‌های مکتوب و شبکه های رسانه ملی (صوتی و تصویری) به رقابت خواهند پرداخت. رسانه‌های علاقمند به شرکت در این مسابقات می‌توانند از طریق تلفن‌های ۰۲۱۴۲۱۳۹۸۰۸- ۰۹۱۲۲۰۸۲۶۹۹ و یا پست الکترونیکی azizim۴۹@gmail.com و یا آیدی MoAz۴۹admin@ اطلاعات خود را ارسال کنند. آیین‌نامه و جدول زمان بندی دقیق برگزاری مسابقات بعد از مشخص شدن تیم‌های حاضر در مسابقات در روز قرعه کشی که متعاقبا اعلام می‌شود، تحویل سرپرستان تیم ها خواهد شد

دبیر اجرایی جام ولایت گفت: تمام رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، شبکه های رسانه ملی و پایگاه های خبری تحلیلی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند وهر تیم باید کادر خود شامل سرپرست و ۹ نفر بازیکن را با اسامی کامل به همراه کارت خبرنگاری و یک قطعه عکس و همچنین لیست بیمه ای رسانه مربوطه طی نامه‌ای رسمی از سوی مدیر مسئول و یا مدیرعامل معرفی کنند. تیم‌هایی که مدارک ناقص ارسال نمایند و یا هر یک از شرایط فوق را دارا نباشند از لیست تیم های حاضر در قرعه کشی حذف خواهند شد و در طول مسابقات هم ، بازیکنان فقط با ارائه آیدی کارت مخصوص مسابقات می توانند در مسابقات شرکت کنند و در غیر اینصورت داور بازی از ورود بازیکن مربوطه جلوگیری خواهد کرد.

عزیزی یادآور شد: با توجه به تجربیات بدست آمده از برگزاری دوره های قبلی جام رسانه ها و به منظور جلوگیری از هر گونه حاشیه برای برگزاری جام ولایت اصحاب رسانه از حضور و بازی بازیکنان غیر رسانه به شدت جلوگیری می شود و سعی بر این داریم در یک میدان ورزشی سالم و رسانه ای این دوره از مسابقات را برگزار کنیم.

وی گفت: با توجه به روز خبرنگار و تعطیلات اعیاد قربان و غدیر و همچنین استقبال رسانه‌ها برای شرکت در مسابقات، مهلت ثبت‌نام تا روز چهارشنبه ۶ شهریور ماه تمدید شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.