کاپیتان رئال مادرید ضمن تمجید از نیمار، ابراز امیدواری کرد کیلور ناواس در این تیم بماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو راموس در پی تساوی یک - یک شب گذشته (شنبه) رئال مادرید مقابل رئال وایادولید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در چارچوب هفته دوم لالیگای اسپانیا به شایعه احتمال پیوستن مهاجم پیشین بارسلونا به این تیم واکنش نشان داد. گزارش‌های مختلف حاکی از آن است که رئال مادرید برای به خدمت گرفتن نیمار از پاری‌سن‌ژرمن با باشگاه بارسلونا در رقابت است، این در حالی است که گفته می‌شود این ستاره برزیلی پس از دو فصل حضور در این تیم فرانسوی، به دنبال جدایی از جمع پاریسی‌ها است.

کاپیتان رئال مادرید پس از بازی شب گذشته رئال مادرید در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نیمار فوتبالیستی سطح بالا و جزو سه بازیکن بزرگ دنیاست اما صحبت در مورد او بی‌احترامی به باشگاه بزرگ پاری‌سن‌ژرمن است. همیشه چنین صحبت‌هایی در مورد رئال مادرید مطرح می‌شود و وقتی پنجره نقل‌وانتقالات باز می‌شود، این شایعات بیشتر هم می‌شوند. بازیکنان باید در مواجهه با این مسائل خونسرد باشند. ما با بازیکنانی که داریم به کارمان ادامه می‌دهیم و باید ارتباط خوبی با هم برقرار کنیم. دوباره فعال کردن بازیکنانی همچون گرث بیل و خامس رودریگس هم راه‌حل دیگری است.

راموس همچنین در خصوص دروازه‌بان کاستاریکایی رئال مادرید که شایعه علاقه‌مندی پاری‌سن‌ژرمن به جذب وی مطرح است، گفت: ناواس یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیاست. بحث در مورد اینکه کدام دروازه‌بان باید در درون دروازه بایستد، همیشه مطرح است اما رئال نیاز به دو دروازه‌بان بزرگ دارد و کورتوا و ناواس هر دو فوق‌العاده هستند. دوست دارم کیلور در رئال مادرید بماند چون او دورازه‌بان، هم‌تیمی و رفیق فوق‌العاده‌ای است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.