سرمربی تیم فوتسال می پیش از شروع مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال جهان گفت: برای این رقابت‌ها آماده‌ایم و امیدواریم مقابل نمایندگان برزیل و اسپانیا نتیجه مطلوب بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم مس سونگون در کنفراس خبری پیش از شروع مسابقات جام باشگاه های جهان گفت: تیم مسحدود بیست روز است که در بانکوک حضور دارد و ۶ دیدار در جام باشگاه های آسیا انجام داده است. کشور تایلند و فدراسیون فوتبال این کشور میزبانی شایسته ای از مسابقات انجام داده است که در اینجا لازم می دانم از مقامات برگزاری مسابقات کمال قدردانی را انجام دهم.

وی افزود: بهترین های فوتسال جهان در این مسابقات حضور دارند که ما نیز در گروهمان با مگنوس برزیل و ال‌پوزوی اسپانیا رقابت خواهیم کرد. بازیکنان بزرگی در تیم مس بازی می کنند که همگی جزو بهترین های آسیا و جهان به حساب می آیند. تیم ما با تمام توان خود و با انگیزه بالایی مقابل مگنوس و ال‌ پوزو بهترین بازی هایش را خواهد کرد تا ارزش های فوتسال ایران و آسیا را در این مسابقات نمایش دهیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تایلندی در خصوص جذب وام‌پتا برزیلی برای این مسابقات گفت: با توجه به مصدومیت چند بازیکنمان در جام باشگاه‌های آسیا نیاز به جذب بازیکن کمکی داشتیم که در نهایت با این بازیکن برزیلی که در تیم کاظمه کویت در آسیا بازی می کرد، به توافق رسیدیم.

وی گفت: پس از دو روز استراحت بعد از بازی فینال جام باشگاه‌های آسیا تمرینات خوبی را انجام دادیم و بازی دوستانه نیز با شنزن چین و چونبوری تایلند برگزار کردیم. هم اکنون تیم ما آمادگی کامل برای بازی فردا دارد و امیدوارم که نتیجه مطلوبمان در این رقابت ها بدست بیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.