اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ایران، بازیکنان این تیم را جزو بهترین بازیکنان آسیا و جهان دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس سونگون ورزقان، اسماعیل تقی‌پور در کنفرانس خبری پیش از مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: تیم مس سونگون حدود ۲۰ روز است که در بانکوک حضور دارد و شش دیدار در مسابقات قهرمانی آسیا انجام داده است.

وی ضمن تشکر از مقامات برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به خاطر میزبانی شایسته از این رقابت‌ها گفت: بهترین‌های فوتسال جهان در مسابقات بین قاره‌ای حضور دارند و ما هم در گروه‌مان با مگنوس برزیل و ال‌پوزوی اسپانیا رقابت خواهیم کرد. بازیکنان بزرگی در تیم مس بازی می‌کنند که همگی جزو بهترین‌های آسیا و جهان محسوب می‌شوند. تیم ما با تمام توان و انگیزه‌ای بالا، بهترین بازی را مقابل مگنوس و ال‌ پوزو ارائه می‌کند تا ارزش‌های فوتسال ایران و آسیا را در این مسابقات نمایش دهد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ایران در پاسخ به پرسش خبرنگار تایلندی در مورد جذب وامپتا، بازیکن برزیلی جدید تیمش برای این مسابقات گفت: با توجه به مصدومیت چند بازیکن‌مان در قهرمانی آسیا، نیاز به جذب بازیکن کمکی داشتیم که در نهایت با این بازیکن برزیلی که بازی او را در تیم کاظمه کویت دیده بودیم، به توافق رسیدیم.

تقی‌پور با اشاره به پیگیری تمرینات تیمش پس از رقابت‌های آسیایی تصریح کرد: پس از دو روز استراحت بعد از فینال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، تمرینات خوبی انجام دادیم و در بازی‌های دوستانه به مصاف شنزن چین و چونبوری تایلند رفتیم. اکنون تیم ما آمادگی کامل برای بازی فردا (دوشنبه)‌ برابر مگنوس دارد و امیدوارم که نتیجه مطلوب‌مان را کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.