بهترین هافبک فصل گذشته لیگ برتر می‌گوید جایزه‌اش فقط متعلق به او نیست و سهم کل باشگاه سپاهان است.

مهدی کیانی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ما بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کرده بودیم و آماده شروع فصل بودیم. بازی در بوشهر و مقابل تیم خوب عبدالله ویسی و هواداران خونگرمشان واقعا سخت بود.

او ادامه داد: بازیکنان و کادر فنی در طول بازی تمرکز داشتند و حتی می‌توانستیم در نیمه اول هم به گل برسیم. با صحبت‌های قلعه‌نویی بین دو نیمه موفق شد به پیروزی برسیم.

کیانی که در مراسم برترین‌های فصل قبل لیگ به عنوان بهترین هافبک انتخاب شد، درباره حضور نداشتن سپاهانی‌ها در این مراسم به دلیل تداخل با مسابقه‌شان اظهار کرد: بالاخره یک بار هم ما دیده شدیم. دوست داشتم دیشب در جمع بزرگان بودم. البته این جایزه فقط سهم من نیست و متعلق به کل باشگاه است. همه ما در کنار هم بودیم. شایستگی تیم ما بیشتر از این‌هاست.

او درباره حضور نداشتن محمد کریمی، آقای پاس گل فصل قبل در جمع پدیده‌های لیگ هم بیان کرد: کسی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید و بیشترین پاس گل را می‌دهد باید در جمع بهترین‌ها باشد. البته کریمی جوان و است آینده‌دار و می‌تواند سال‌های بعد به این جوایز برسد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سپاهان شب گذشته (شنبه) موفق شد در اولین دیدار فصل خود برابر شاهین با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.