مراسم برترین‌های فوتبال ایران در شرایطی عصر شنبه برگزار شد که خبری از انتخاب برترین‌های فوتسال نبود.

به گزارش ایسنا، مراسم برترین‌های فوتبال ایران در سال ۱۳۹۷ عصر شنبه در هتل اسپیناس پلاس برگزارشد و خبری از انتخاب برترین‌های فوتسال نبود. سال گذشته در کنار انتخاب برترین‌های فوتبال، برترین‌های فوتسال و فوتبال ساحلی هم انتخاب شدند و در شرایطی که فدراسیون فوتبال پیش از این در اطلاعیه خود از انتخاب برترین‌های فوتسال ایران در سال ۱۳۹۷ در این مراسم خبر داده بود، این بخش حذف شد.

در سال‌های اخیر برترین‌های فوتسال به طرق مختلف انتخاب شده و همین عامل باعث شده تا انتقاداتی به شیوه برگزاری آن شود. در زمان ریاست رضا افتخاری در کمیته فوتسال، برترین‌های این رشته به صورت مستقل و توسط اهالی این رشته صورت گرفت اما پس از آن فدراسیون فوتبال متولی برگزاری برترین‌های فوتسال هم شد که در دو سال اخیر با انتقاداتی هم به خصوص در نحوه انتخاب برترین‌ها و مصلحت‌اندیشی‌ها روبه‌رو بود. در این میان اهالی فوتسال بیش‌ترین انتقاد را نسبت به نادیده گرفتن فوتسالی‌ها در مراسم برترین‌ها و توجه بیش از حد به چهره‌های فوتبال داشتند و معتقد بودند این مراسم باید به صورت مجزا برای فوتسالی‌ها برگزار شود.

با روی کار آمدن انصاری‌فرد به عنوان رئیس سازمان لیگ فوتسال و آرش جابری به عنوان دبیر این سازمان، تلاش‌هایی برای برگزاری مستقل آن صورت گرفت و حتی این دو طرف در صحبت‌هایی از برگزاری مستقل آن در شهرویورماه خبر دادند اما با استعفای انصاری‌فرد از سازمان لیگ، عملا این مهم نیز منتفی شده است.

آرش جابری، دبیر سازمان لیگ فوتسال در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بی‌اطلاعی از انتخاب برترین‌های فوتسال گفت: نه تماسی با ما برای حضور در مراسم گرفته شده و نه چیزی در مورد انتخاب برترین‌ها به ما گفته شده است. مگر این که خود فدراسیون مستقیما نظرات آقای انصاری‌فرد را در زمانی که ایشان در سازمان لیگ بودند پرسیده باشند. اما تاجایی که من می‌دانم سازمان لیگ برترین‌ها را انتخاب نکرده است.

در نهایت هم مراسم برترین‌های فوتبال ایران روز شنبه برگزار شد و خبری از انتخاب برترین‌های فوتسال نبود. درحالی که روی بنرهای نصب شده در مراسم درج شده بود: "مراسم معرفی برترین‌های فوتبال و فوتسال ایران"!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.