دیدار تیم های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته نخست نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز شنبه بین تیم های شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان اصفهان برگزار شد که طی آن تیم مهمان اصفهانی موفق شد میزبانش را یک بر صفر شکست دهد. کومان(۵۷) ، محمد محبی(۶۳) و مدافع شاهین(۸۲) برای سپاهان گل زدند.

سپاهان که برای این فصل بازیکنان مطرح و سرشناسی را به خدمت گرفته و یکی از امیدهای اصلی قهرمانی است، در نیمه اول نتوانست دروازه شاهین تازه صعود کرده به لیگ برتر را باز کند. اما در نیمه دوم و در دقیقه ۵۷ کومان از تعلل مدافعان شاهین استفاده کرد و با ضربه ای محکم دروازه شاهین را باز کرد.

در ادامه بازهم این سپاهان بود که از عمق دفاع شاهین صاحب موقعیت شد و توسط محمد محبی به گل دوم دست پیدا کرد. این گل در دقیقه ۶۳ و از روی یک ضربه آرام فنی روی زمین به دست آمد.

در حالی که تیم شاهین بوشهر برای رسیدن به گل تمرکزش را روی دروازه سپاهان گذاشته بود، زردهای اصفهانی در یک ضد حمله صاحب موقعیت عالی شدند و توسط رضا میرزایی در دقیقه ۸۲ توپ را به تیر عمودی دروازه زدند که در برگشت میرزایی ضربه را به سمت دروازه زد اما مدافع شاهین به جای دفع توپ آن را به تور دروازه خودشان چسباند.

سپاها با این پیروزی در هفته اول صدرنشین لیگ برتر شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.