مهدی طارمی، مهاجم ایرانی ریوآوه پس از هت‌تریک در اولین بازی خانگی تیمش گفت: امیدوارم بتوانم بهترین‌ها را برای تیمم رقم بزنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی طارمی شب گذشته (جمعه) در پیروزی ۵ بر یک ریوآوه مقابل آوس موفق به هت‌تریک شد تا نقش مؤثری در پیروزی تیمش داشته باشد و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

طارمی پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین گفت: خدا را شکر می‌کنم که پیروز شدیم. احساس خیلی خوبی دارم که در اولین بازی خانگی با نتیجه ۵ بر یک پیروز از میدان بیرون آمدیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

وی در واکنش به این سؤال که آیا در ورزشگاه خانگی ریوآوه احساس می‌کند که در خانه حضور دارد و به پرتغال عادت کرده است یا نه، اظهار داشت: احساس بسیار خوبی دارم. مردم اینجا بسیار مهربان هستند و آنها را دوست دارم. امیدوارم بهترین‌ها را برای این تیم به ارمغان بیاورم؛ در فارسی ما همیشه می‌گوییم «ان‌شاءالله».

مهاجم ایرانی تیم ریوآوه در واکنش به این مسئله که فکر می‌کند تا پایان فصل چند گل برای تیم جدیدش به ثمر برساند خندید و گفت: نمی‌دانم.

تمجید رسانه‌های پرتغالی از طارمی پس از درخشش در اولین برد فصل ریوآوه: پرنده‌ها در نفت ایرانی غرق شدند!نخستین پیروزی ریوآوه با هت‌تریک طارمی برابر یاران محمدی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.