سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت پس از حذف این تیم از رقابت‌های لیگ برتر گفت: اگر شرایط اقتصادی خوب نیست، چرا در بخش آقایان تیم‌داری می شود، اما در بانوان نه؟

معصومه جهانچی پس از اینکه سه سهمیه استان گیلان در مسابقات لیگ برتر فوتسال از دست رفت، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: شهرداری رشت به دلیل نداشتن حامی مالی که شهرداری بود، نتوانست در مسابقات لیگ برتر فوتسال شرکت کند. دلیل این امر این است که خانم‌ها همیشه مظلوم‌تر واقع شده و نادیده گرفته می‌شوند. ما هم می‌دانیم شرایط اقتصادی خوب نیست، اما اگر خوب نیست، برای آقایان هم نباید خوب باشد. در حالی که می‌بینیم در بخش آقایان تیم‌داری می شود و در بانوان نه!

سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت با بیان این مطلب که برخی دوست ندارند فوتسال بانوان در لیگ برتر حضور داشته باشد، اظهار داشت: احساس می‌کنم برخی دوست نداشتند شهرداری در لیگ برتر تیم‌داری کند. ما منکر کمک‌های شهرداری و شورای شهر رشت به تیم‌مان نیستیم. شهرداری به تیم‌های لیگ برتری ما کمک‌های زیادی کرده است، اما در چند سالی که شهرداری در لیگ برتر حضور داشت، نتوانست آنگونه که باید و شاید از تیمش حمایت کند که در نهایت از لیگ برتر به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

وی با اعلام این نکته که تیم فوتسال بانوان رشت حرفه ای نیست، گفت: حذف تیم شهرداری رشت از لیگ برتر فوتسال دلایل مختلفی دارد که یکی از این عوامل، انتخاب شهردار شهر بود. فکر می‌کنم او در جریان کار لیگ برتر بانوان نبوده و شاید آنگونه که باید، درباره تیم ما با او صحبت نکرده‌اند. البته چند نفر از اعضای شورای شهر با شهردار صحبت کرده‌اند و می‌کنند. چون تیم بانوان لیگ برتری و حرفه‌ای است، منع قانونی دارد. درحالی که اینگونه نیست و منع قانونی وجود ندارد. تیم فوتسال بانوان، حرفه‌ای نیست و فقط تیم آقایان در سطح لیگ برتر حرفه‌ای است. به هر حال همه این عوامل باعث شد امسال به جای اینکه دو تیم در لیگ برتر فوتسال داشته باشد، تیمی نداشته باشیم.

جهانچی به حذف تیم پیشرو خزر از لیگ برتر فوتسال اشاره کرد و افزود: مدیرعامل باشگاه با وجود اینکه مصمم بود در لیگ فوتسال بانوان تیم‌داری کند، در آخرین لحظه تیم نداد و امتیاز این تیم از دست رفت. امتیاز شهرداری رشت هم به دلیل مشکلات شهرداری از دست رفت. سپیدرود رشت هم دو سال گذشته در لیگ برتر باقی نماند.ما در استان، بازیکنان و مربیان خوبی داریم که متأسفانه به دلیل نداشتن حامی مالی خوب، نمی‌توانند فعالیت کنند.

وی با ابراز امیدواری به اینکه بازیکنان و مربیان تیم‌های استان دلسرد نشوند و دوباره تلاش کنند، تصریح کرد: البته دلسرد نشدن بازیکنان و مربیان نباید باعث شود که مسئولان بی‌توجه باشند. باید به تیم‌های لیگ برتری استان گیلان رسیدگی شود. برخی استان‌ها تیم نداشتند و حالا با دو تیم در لیگ برتر حضور دارند، اما ما که سال‌ها تیم داشتیم، جزو تیم‌های مطرح کشور بودیم و با تلاش بازیکنان و مربیان در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنیم، حمایت نمی شویم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت در ادامه افزود: به دلیل مشکلات مالی، حمایت نشدن و نخواستن بعضی‌ها، نمی توانیم آنگونه که شایسته است رقابت کنیم که واقعاً ناراحت‌کننده است. بازیکنان ما در باشگاه‌های دیگر بازی می‌کنند. در حالی که می‌توانستند در استان خودشان بازی کرده و افتخارآفرینی کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )