باشگاه رئال مادرید به منظور به خدمت گرفتن ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، دو بازیکن خود را وارد این معامله می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماجرای احتمال جدایی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن از چند هفته‌ پیش کلید خورده اما مقصد این مهاجم برزیلی هنوز مشخص نیست، چرا که بر اساس گزارش‌های منتشر شده دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا سخت به دنبال جذب این ستاره ۲۷ ساله هستند، این در حالی است که یوونتوس هم وضعیت او را زیرنظر دارد.

روزنامه صربستانی «اسپورتسکی ژورنال» مدعی شد باشگاه رئال مادرید قصد دارد لوکا یوویچ و کیلور ناواس را در جریان معاوضه با نیمار مورد استفاده قرار دهد و در کنارش ۱۲۰ میلیون یورو به صورت نقدی به پاری‌سن‌ژرمن بپردازد.

لوکا یوویچ که در روزهای اخیر بحث انتقال قرضی او مطرح شده، در این تابستان با قراردادی ۶ ساله به ارزش ۶۰ میلیون یورو از اینتراخت فرانکفورت به رئال‌ مادرید پیوست. همچنین در هفته اخیر بحث درخواست ناواس از مدیران رئال برای موافقت با جدایی وی مطرح شد.

نیمار که بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ برای بارسلونا بازی می‌کرد و با لیونل مسی و لوئیس سوارس یکی از خطرناک‌ترین مثلث‌های هجومی تاریخ فوتبال را شکل داده بودند، پس از دو سال حضور در پاری‌سن‌ژرمن قصد ترک این تیم را دارد و گفته می‌شود اولویت او بازگشت به نوکمپ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.