کارلوس کاروالیال، سرمربی تیم ریوآوه پس از هت‌تریک بامداد امروز (شنبه) مهدی طارمی در لیگ برتر پرتغال پشت‌پرده انتقال این مهاجم ایرانی را فاش کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Sport TV پرتغال، کارلوس کاروالیال پس از پیروزی پرگل ۵ بر یک ریوآوه برابر تیم آوِس در هفته سوم لیگ برتر پرتغال که با هت‌تریک مهدی طارمی پایان یافت گفت: باید بگویم که مهدی طارمی بر حسب اتفاق اینجاست. در شرایط طبیعی او بازیکنی نبود که ما بتوانیم از عهده خریدش برآییم.

سرمربی ۵۳ ساله تیم ریوآوه در ادامه اظهار داشت: انتقال مهدی طارمی به ریوآوه با ترغیب من از سوی ویلاس‌بوآس و کمک‌های بزرگ کارلوس کی‌روش صورت گرفت. برای حضور مهدی طارمی در ریوآوه باید پول بسیار زیادی پرداخت می‌کردیم اما خوشحالم که اکنون می‌توانم روی این بازیکن حساب کنم.

کارلوس کاروالیال سپس با اشاره به پیروزی پرگل تیمش خاطرنشان کرد: ما در ۲ بازی اخیر خانگی جام حذفی و لیگ برتر پرتغال ۱۱ گل به ثمر رساندیم. این در حالی بود که در گذشته مشکل زیادی برای گلزنی در بازی‌های خانگی داشتیم. فکر می‌کنم ما یک بره را کشتیم. در بازی برابر تیم آوِس فقط ۳ متیاز را کسب کردیم اما خوشحالی بیشتر من به خاطر پیشرفت و توسعه تیم ریوآوه است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )