مدیران باشگاه الاهلی خیلی زود در جلسه‌ای که با برانکو برگزار کردند و به او هشدار دادند که تنها با وجود دو شرط می‌تواند در تیم بماند.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، برانکو ایوانکوویچ در تابستان بعد از روزهای درخشانی که با پرسپولیس تجربه کرد راهی الاهلی عربستان شد.با وجود آن که برانکو با الاهلی قرارداد دو ساله امضا کرده اما بعد از تنها سه بازی همه چیز علیه مرد کروات شده و بسیاری خواستار اخراج زود هنگام او هستند.

شکست در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و تساوی در بازی نخست لیگ عربستان باعث شد تا انتقادها از برانکو زیاد شود.آنچه که باعث شده تا انتقادها از این مربی کروات بسیار بالا بگیرد نیمکت نشین کردن عمر السومه بهترین بازیکن الاهلی است.

مدیران باشگاه الاهلی خیلی زود به برانکو هشدار دادند و جلسه‌ای را با او ترتیب دادند. در این جلسه رئیس و سرپرست باشگاه الاهلی عربستان با دو شرط با ماندن برانکو موافقت کردند، نخست اینکه به اختلاف خود با عمر السومه پایان دهد و او را به ترکیب اصلی برگرداند و دوم اینکه دانیل الکسیچ بازیکن صربستانی که با خواسته برانکو جذب شد به تیم دیگری برود و به جای او یک هافبک بازی‌ساز جذب شود.

به گزارش ایسنا، این خواسته‌های سران الاهلی عربستان به خوبی نشان می‌دهد که آنها از یک طرف از عملکرد تیم با برانکو راضی نیستند و دوم اینکه به راحتی در تصمیم‌های برانکو دخالت می‌کنند و آزادی اختیار را از این مربی سلب کرده‌اند. برانکو در پرسپولیس هیچ گونه دخالتی را تحمل نمی‌کرد اما به نظر می‌رسد که در الاهلی عربستان شرایط برای او کاملا متفاوت است.

این مربی کروات سخت تحت فشار است و اصلا بعید نیست که کسب دو سه نتیجه بد و یا شاید حتی یک نتیجه بد دیگر باعث اخراج او شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )