کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گابریل کالدرون نیاز به زمان دارد تا تاکتیک‌های مورد نظرش را در پرسپولیس پیاده کند.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برد یک بر صفر پرسپولیس برابر پارس‌جنوبی در هفته اول لیگ برتر گفت: پرسپولیس در شرایطی فصل را شروع کرد که برانکو بعد از کسب افتخارات زیاد از این تیم جدا شده و هواداران هم باید به سرمربی جدید فرصت بدهند. برای شروع گرفتن سه امتیاز بسیار مهم بود و خوشبختانه پرسپولیس در هفته اول به برد رسید. این تیم بازی بانظمی انجام داد و می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند ولی مهم این بود که سه امتیاز را بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیسِ کالدرون تفاوت مهمی با تیم فصل گذشته دارد؟» عنوان کرد: نمی‌توان با یک بازی در مورد تفاوت‌ها صحبت کرد و فکر می‌کنم نباید دنبال مقایسه کردن باشیم. هر مربی سبک خاص خودش را دارد و طبیعتا کالدرون هم دوست دارد تیمش را به بهترین شرایط برساند. این مربی نیاز به زمان دارد تا ترکیب موردنظرش را به دست بیاورد و هواداران هم باید به کادر فنی و بازیکنان زمان دهند. بازی‌های ابتدایی شرایط خاص خودش را دارد ولی امیدوارم پرسپولیس در همین هفته‌ها نیز امتیازهای خوبی جمع کند.

شاهرودی در خصوص اضافه شدن جونیور مهاجم برزیلی به پرسپولیس تصریح کرد: من در فضای مجازی گل‌های این مهاجم را دیده‌ام و باید ببینیم در چه شرایطی قرار دارد. این مهاجم به‌خوبی می‌داند که پیراهن چه تیمی را بر تن کرده است و امیدوارم بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشته باشد.

بازیکن پیشین پرسپولیس عنوان کرد: خیلی از تیم‌ها با تغییرات زیادی مواجه شدند ولی پرسپولیس شاکله اصلی‌اش را حفظ کرد و این اتفاق بسیار مهمی بود. امیدوارم پرسپولیس در این فصل هم نتایج خوبی بگیرد تا هوادارانش را خوشحال کند. هواداران هم باید در بازی‌های خانگی بیشترین حمایت را از تیم کنند تا ورزشگاه آزادی پُر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.