پیشکسوت استقلال گفت: سعی می‌کنم بازی‌های استقلال را نگاه نکنم, چرا که نمی‌خواهم خودم را زجر دهم.

حسن روشن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته نخست لیگ برتر, اظهار داشت: نباید برای این باخت متاسف باشیم و باید بگویم تیم خوشبختانه شکست خورد! شاید این باخت در هفته نخست باعث شود که استقلال به خودش بیاید و اصلاحات انجام شود. می‌شود از این شکست‌ها درس گرفت و برای ادامه راه از تجربیاتش بهره برد.

وی عنوان کرد: سعی می‌کنم بازی‌های استقلال را نگاه نکنم, چرا که نمی‌خواهم خودم را زجر دهم. در خیابان هر هواداری که از من می‌پرسد از استقلال چه خبر می‌گویم خبری نیست. من فکر می‌کنم استقلال با این شرایط یک سال دیگر عقب می‌افتد.

پیشکسوت استقلال یادآور شد: پیش از لیگ گفتم که استقلال را برای مدتی تعطیل کنید و به جای اینکه بازیکن و مربی گران‌قیمت بخرید, این پول را صرف پرداخت بدهی‌ها و ساخت آکادمی‌ کنید تا ۱۰ بازیکن مثل مجتبی جباری و وحید طالب‌لو ساخته شوند.

روشن تاکید کرد: استقلال که هیئت مدیره ندارد, اما من از فتحی می‌خواهم فکری به حال این هوادار کند. اگر چه الان دیگر کاری نمی‌تواند بکند, چون آدم قبل از اینکه برود دعوا باید خودش را مجهز کند, نه اینکه وقتی دعوا شروع شد و در حال کتک خوردن است به دنبال ترفند باشد.

وی گفت: مدیرعامل باید در باشگاه هیئت مدیره قوی و کمیته‌های قوی داشته باشد. همچنین آکادمی باشگاه باید قوی باشد. اینکه مدیرعامل هر سال تیم را ترمیم کند و سال بعد یک فرد دیگر به باشگاه بیاید, چیزی درست نخواهد شد. تا استقلال به شکل صحیح مدیریت نشود اوضاع همین آش و همین کاسه خواهد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )