سپاهان و شاهین بوشهر آخرین دیدار هفته نخست لیگ برتر را برگزار می کنند.

به گزارش ایسنا، آخرین دیدار ازهفته نخست لیگ برتر امروز ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر با مصاف شاهین و سپاهان برگزار می‌شود.

این دیدار به علت کامل نشدن الزامات فدراسیون فوتبال در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر، از جمعه به شنبه موکول شد که همکاری سپاهانی‌ها را برای حضور هواداران در ورزشگاه را نیز به دنبال داشت.

عبدالله ویسی که سال گذشته توانست تیمش را به عنوان تیم دوم لیگ دسته یک به لیگ برتر برساند، بعد از چند مرتبه قهر و آشتی با مدیران باشگاه، در نهایت در این تیم ماند تا شاهین بوشهر را برای بقا در لیگ برتر و حفظ سهمیه این شهر آماده کند.

او به دلیل بودجه و منابع مالی کمتر به نسبت تیم‌های مدعی، کمتر به سراغ لیگ‌برتری‌ها و ستاره‌های شناخته شده رفت و تیمش را بازیکنان با استعداد لیگ دسته یک و چند بازیکن خارجی از گرجستان تشکیل می‌دهند.

ویسی در فصل آماده‌سازی به همراه تیمش نتایج نسبتا خوبی را کسب کرد و آماده شروع این مسابقات است.

در سوی دیگر میدان، سپاهان اصفهان با توپ پر به میدان می‌رود. آن‌ها در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات نیز بیکار ننشستند و توانستند در کنار تمام ستاره‌هایی که جذب کرده بودند، امید نورافکن را هم به سبد خرید خود اضافه کنند.

مهره چینی امیر قلعه نویی در این فصل از رقابت‌ها، تمام توجهات را به سوی تیمش منعطف کرده و همه از تیم او به عنوان مدافع عنوان قهرمانی نام می‌برند. قلعه نویی این تیم را برای شرکت در سه مسابقات مختلف آماده کرده است.

البته خبر بد برای سپاهان غیبت قلعه نویی و کی‌روش در این دیدار است که می‌تواند اثرات منفی خود را به دنبال داشته باشد. این دو به خاطر اتفاقات بازی با پرسپولیس در فصل گذشته از هفته نخست محروم هستند ولی به علت جذب بازیکنان خوب در نقل و انتقالات، نگرانی‌های کمی در رابطه با سپاهان وجود دارد.

سپاهان برای عقب نیافتادن از رقبایش در صدر جدول، باید در این بازی به پیروزی دست یابد.

وجه اشتراک دو تیم، عنوان "شاهین" است که در سال‌ها دور سپاهان با نام شاهین اصفهان در مسابقات فوتبال حضور داشت و در ادامه به نام فعلی خود تغییر عنوان داد و اکنون با تیمی بازی می‌کند که نام شاهین را یدک می‌کشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.