سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید تیمش روی یک گل استثنایی بازی را به صنعت نفت آبادان واگذار کرده است.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام بعد از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: شروع این بازی برای هر دو تیم خوب نبود. اشتباهات بچگانه از هر دو تیم دیده شد. اواخر نیمه اول کارمان بهتر شد و به دنبال شروع بهتر در نیمه دوم بودیم که متاسفانه گل بدی را دریافت کردیم. بعد از گل شکل تیمی خودمان را حفظ کردیم و خیلی موقعیت داشتیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول شیمبا و محمد قاسمی‌نژاد گل نزدند. یک پنالتی ما را اعلام نکردند. داور عملکرد خوبی داشت اما روی صحنه خطا اشتباه کرد و پنالتی ما را نگرفت. باز هم موقعیت داشتیم و دیداری را که باید به راحتی می‌بردیم، روی گل استثنایی شکست خوردیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره حل مشکل گلزنی تیمش خاطرنشان کرد: آقای گل لیگ گذشته را در اختیار داریم. اگر پنج گل دیگر هم نزند، اشکال ندارد. باید بیشتر تلاش کنیم و گل‌های بیشتری بزنیم. من در سی دقیقه ابتدایی از تیمم راضی نبودم. نباید در خانه خودمان بد شروع می‌کردیم. من از این مسئله ناراحت هستم ولی بعد از دقایق ابتدایی، چندین موقعیت خوب داشتیم. ظلم به فوتبال و فولاد انجام شد و روی یک ضرب عجیب گل خوردیم.

نکونام درباره عجله بازیکنان تیمش در زدن گل و به اشتباه افتادن در طول بازی گفت: در طول بازی بسیار آرام بودیم و عجله نکردیم. ما به تیم حریف اجازه خلق موقعیت ندادیم. ما بعد از گلی که دریافت کردیم، اشتباهات مان را کاهش دادیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره کمبود طرفداران تیمش در این بازی اظهار کرد: باید قانون و مقررات جدید به درستی اجرا شود. فوتبال بدون تماشاگر معنی ندارد. امروز در استادیوم ما هواداران پراکنده نشسته بودند و یک سری هم نتوانستند بلیت بگیرند.

وی به شرایط تیمش در این دیدار اشاره کرد و گفت: به علت مصدومیت‌ها ما چند بازیکن خودمان را در اختیار نداشتیم. امیدوارم تا بازی با استقلال نفرات مدنظر خودمان را جذب کنیم. بعد از این دیدار نباید کم و کسری داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.