سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید که از عملکرد تیمش مقابل فولاد راضی نیست.

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی صنعت نفت آبادان پس از پیروزی یک بر صفر امشب (جمعه) تیمش مقابل فولاد در چارچوب هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: به بازیکنانم بابت شروع لیگ برتر با سه امتیاز تبریک می‌گویم. از عملکرد تیمم راضی نیستم چون بازی خوبی انجام ندادند. البته ما شانس‌های خوبی داشتیم و در برخی از دقایق بازی را به تیم حریف می‌سپردیم. ما تصمیم خوبی گرفتیم که بازیکن قد بلند در خط دفاعی استفاده کنم. ما می‌دانستیم که آن‌ها می‌خواستند توپ‌های بلندی برای شیمبا بفرستند.

او افزود: از عملکرد تیمم در خط حمله راضی نیستم و باید شجاع‌تر باشیم. در زمین فولاد بازی سخت بود و گرمای هوا هم تاثیرگذار بود. به هر دو تیم بابت تلاشی که برای انجام بازی زیبا انجام دادند، تبریک می‌گویم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره مصاف با فولاد که قبلا سرمربی این تیم بوده، گفت: دو سال کار در فولاد خیلی برای من زیاد نبود. من احساس خوب و دوستان خوبی در اهواز دارم ولی الان در آبادان هستم. من مربی کاملا حرفه‌ای هستم و تمام تمرکزم برای آبادان است ولی احساس خوبی در این شهر دارم.

اسکوچیچ درباره تعویق لیگ برتر بیان کرد: قطعا تاثیرگذار است. ما باید برای این موضوع برنامه‌ریزی می‌کردیم و آنقدر تجربه دارم که بتوانم روند آماده سازی تیمم را به خوبی انجام دهم. البته مشکل من این بود که دیر به آبادان آمدم و زمان کمی داشتم. بازیکنان خوب را تیم‌های دیگر جذب کرده بودند. همچنین مشکلات مالی باقی است و برای جذب بازیکن خارجی مشکل داریم.

او درباره درخواستش از بازیکنان برای حمله کردن پس از زدن گل به فولاد، توضیح داد: درست است، در تمام دنیا به این شکل است که زمانی که یک بر صفر جلو هستید، تیم به عقب برمی‌گردد. شاید این کار خیلی آگاهانه نباشد. در کول بریکی که گرفته شد به آن‌ها گفتم که باید رو به جلو بازی کنند. البته تیم حریف چون عقب افتاده بود حمله می‌کرد و ما را وادار به دفاع می‌کرد.

سرمربی فولاد در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا مرادی در هنگام تعویض به سمت جهانی نیامد تا با او دست بدهد، گفت: این یک قانون جدید است؟

اسکوچیچ در پایان درباره توپ‌های زیادی که بازیکنانش پس از پیش افتادن از فولاد از دست می‌دادند، اظهار کرد: ما یک بر صفر جلو بودیم و این عادی بود. من در ابتدای صحبت‌هایم گفتم که خیلی خوب بازی نکردیم. بهترین بازیکن ما نفت آبادان بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.