پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به تمجید از ستاره اسپانیایی تیمش پرداخت و او را یک بازیکن برنده دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در آستانه بازی تیمش مقابل بورنموث در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از شناخت کامل رقبا از یکدیگر سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: دو تیم شناخت بسیار کاملی از یکدیگر دارند. آنها چهار سال است مربی خود را عوض نکرده‌اند و اکنون هم امتیازی برابر با ما دارند. بورنموث چند لایه و با سیستم ۲-۵-۳ دفاع و در حملات هم واقعاً خوب کار می‌کند. بازی با این تیم همیشه سخت بوده است.

گواردیولا با اشاره به دیدار اخیر تیمش مقابل تاتنهام یادآور شد: واکنش ژسوس به گلش و اتفاقات پس از آن در بازی مقابل تاتنهام طبیعی بود. وقتی گلی به آن صورت در چنان شرایطی می‌زنید، احساسات زیادی شکل می‌گیرد. او بعد از بازی ناراحت نبود. واکنش بازیکنان تاتنهام به خوبی نشان می‌داد حتی آنها هم متوجه نشدند چرا گل مردود اعلام شده است. آنها پذیرفته بودند توپ گل شده است. واکنش بازیکنان ما هم طبیعی به نظر می‌رسید. باید به کارمان ادامه بدهیم. آن بازی دیگر گذشت. باید رو به جلو فکر کنیم. من VAR را می‌پسندم، چون عدالت را به ارمغان می‌آورد. این تکنولوژی به داوران در راه قضاوت منصفانه‌تر کمک می‌کند و معتقدم بالاخره همه چیز درست خواهد شد. از اول هم همین اعتقاد را داشتم و از ورود تکنولوژی به فوتبال استقبال کردم، اما VAR به زمان نیاز دارد.

وی در ادامه ضمن تمجید از داوید سیلوا تصریح کرد: داوید سیلوا فرد فوق‌العاده‌ای است و تجربه زیادی دارد. هر کاپیتانی با دیگری فرق دارد. بازیکنان باید به چیزی که او فکر می‌کند، عمل کنند. کاپیتان را خود بازیکنان انتخاب کردند و من در آن دخالتی نداشتم. داوید یکی از نابغه‌ترین بازیکنان در فضاهای کوچک است، یکی از بهترین بازیکنانی که می‌شناسم. بحث فقط کیفیت او نیست بلکه داوید سیلوا در تمرینات هم روحیه پیروزی طلبی کم‌نظیری دارد. داشتن چنین عملکردی در لیگ برتر آسان نیست، اما او انجامش داده است. داوید باید به خودش ببالد. سیلوا بازیکنی تکنیکی است و با در نظر گرفتن سبک فوتبال در انگلیس، این‌طور به نظر می‌رسید که شاید به دردسر بیفتد. خوشبختانه اشتباه می‌کردم. پیش‌تر درباره او با مربیان سابقش حرف زده بودم. حرف‌هایی که آنها زدند را خودم از نزدیک دیدم. او یک برنده است.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در پایان خاطرنشان کرد: کانسلو می‌تواند بازی کند و آماده است. او در تمرینات دید که سبک بازی ما چگونه خواهد بود. در جلسات آنالیز و گفت‌وگوها هم اطلاعاتی به دست آورد. ژائو می‌تواند بازی کند و بعد از وقفه بازی‌های ملی هم تمام بازیکنان در دسترس هستند. کانسلو یک حرفه‌ای تمام عیار است. زینچنکو هم می‌تواند بازی کند. مشکل او فقط گرفتگی عضله بود که پس از بازی درگیرانه با تاتنهام عادی به نظر می‌رسید. او دیروز بدون مشکل تمرین کرد، اما استونز در دسترس نیست.

لغو اردوی منچسترسیتی در کاتالونیا

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.