سرمربی شهرخودرو می‌گوید نوع بازی روح‌الله باقری مدافعان را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی تیمش مقابل شهرخودرو خراسان اظهار کرد: اولین بازی لیگ برای ما با یک نتیجه خوب به پایان رسید، هرچند سختی فراوانی در این راه تحمل کردیم.

وی افزود: هدف ما کسب سه امتیاز بود که خوشبختانه با تلاش و فداکاری بازیکنانم به آن دست یافتیم. خیلی خوب بازی را آغاز کردیم و نیمه اول، نیمه خیلی خوبی برای‌مان بود. گل‌های قشنگی هم به ثمر رساندیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: در نیمه دوم گرچه خوب شروع کردیم، اما فشار حریف رفته‌رفته بیشتر و بیشتر شد و کار را برایمان سخت کرد، ولی بچه‌ها خیلی خوب دفاع کردند. یک سری اشکال در نیمه دوم داشتیم و با اینکه توپ‌گیری خوبی داشتیم، اما عملکردمان از دفاع به حمله خوب نبود و خیلی راحت توپ‌ها را لو دادیم.

وی تاکید کرد: موقعیت‌هایی را پیکانی‌ها با ارسال به دست آوردند اما رحمتی و مدافعان خوب عمل کردند و از گل‌های زده، به خوبی محافظت کردیم. امیدوارم در ادامه نیز این روند را ادامه دهیم.

سرمربی شهرخودرو در خصوص گلزنی ۲ مهاجم تیمش گفت: در مجموع خودم وقتی مهاجمان گل می‌زنند، بیشتر خوشحال می‌شوم.‌ سیستم و نوع بازی‌ای که ارائه می‌کنیم، موقعیت‌های زیادی را برای مهاجمان فراهم می‌کند و فکر می‌کنم با اضافه شدن روح‌الله باقری، خط حمله ما جان تازه‌ای گرفت. نوع بازی باقری برای مدافعان حریف کار را سخت می‌کند. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. امروز برای هافبک‌های ما هم روز سختی بود، زیرا حریف فیزیکی بازی می‌کرد، در مجموع خصوصا در نیمه اول بازی خوبی را ارائه کردیم.

وی در پایان درباره جذب بازیکن جدید گفت: ما بر اساس نیازمان و بازیکنانی که از دست دادیم، بازیکن گرفتیم‌. تازه‌واردها برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز دارند. فکر می‌کنم با بازی و تمرین بیشتر، به آمادگی بهتری برسیم. در صورتی بازیکن جدید جذب می‌کنیم که نتوان از اسمش گذشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.