هافبک ماشین‌سازی می‌گوید بابت اینکه ضربه ایستگاهی منجر به گل تیمش را او نزده، خوشحال است.

به گزارش ایسنا، سامان نریمان جهان بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: زمانی که استارت زدم، بازیکن حریف از پشت پای من را زد. به خاطر مصدومیت از زمین خارج شدم و مرتب دادم می زدم چرا نمی‌توانم ضربه را بزنم. خدا را شکر وارد زمین نشدم و بازیکنان ما ضربه را زدند و به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: لیگ فرسایشی همین است و کار با یک برد تمام نمی‌شود. باید خیلی بهتر از این شویم.

هافبک ماشین‌سازی درباره شکست این تیم به استقلال در بازی دوستانه گفت: در بازی دوستانه این اتفاقات می‌افتد. این بازی‌ها ملاک نیست. ما امروز یک تیم بهتر و کامل‌تر بودیم و در همینه زمینه‌ها سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. تیم‌مان امروز خوب بازی کرد و امیدوارم ادامه دار باشد.

نریمان جهان به حمایت هواداران تراکتوری از تیمش اشاره کرد و افزود: هواداران تراکتور و ماشین‌سازی به محل بازی آمدند که ما را حمایت کنند. ما در نیمه نخست سوار بازی بودیم اما در نیمه دوم عقب نشستم. خدا را شکر تیم عالی کار کردو همه خواسته‌های کادرفنی را اجرا کردیم.

او درباره افت بدنی بازیکنان ماشین سازی در نیمه دوم گفت: نمی‌توان گفت چه تیمی بازی را می‌برد. کادرفنی به ما گفته بود اگر گل نخورید، شانس بردن دارید. در ابتدای بازی هم شانس گلزنی اشتیم. بعد از دقیقه ۶۰ استقلال جلو آمد. در ادامه خواسته کادرفنی این بود که کمی عقب‌تر بیاییم و از ضد حمله استفاده کنیم. روی استقلال فشار زیادی بود و باید بازی را می‌برد. این موضوع را می‌دانستیم و خدا را شکر از این موضوع استفاده کردیم.

هافبک ماشین‌سازی درباره پیروزی در دقیقه ۹۰ اظهار کرد: چیزی در فوتبال قطعی نیست. فرگوسن می‌گوید شانس با تیمی است که بیشتر تلاش می‌کند. تیم ما بیشتر تلاش کرد. مطمئنم استقلال از هفته‌های آینده بهتر عمل می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.