سامان نریمان‌جهان، بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز می‌گوید که زود خوب نشدن مصدومیتش برای این تیم خوب شد و آنها توانستند ضربه ایستگاهی را تبدیل به گل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز، سامان نریمان‌جهان، بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز پس از دیدار مقابل استقلال درباره خطایی که روی او انجام شد که همان ضربه ایستگاهی منجر به گل پیروزی تیمش شد، اظهار داشت: زمانی که من استارت زدم، بازیکن حریف از پشت مرا زد. به دلیل مصدومیت از زمین بیرون آمدم و فریاد می‌زدم که چرا زودتر خوب نمی‌شوم که به زمین بروم تا ضربه را بزنم، اما خوب شد که زودتر خوب نشدم و بچه‌ها هم خیلی خوب ضربه را زدند. ما بردیم، اما لیگ فرسایشی این‌گونه نیست که با یک برد تمام شود و ما باید بهتر از این شویم.

وی درباره اینکه ماشین‌سازی پیش از فصل در بازی دوستانه مقابل استقلال با چهار گل شکست خورده بود و امروز چگونه به برتری رسید، گفت: بازی‌های دوستانه ملاک نیست. امروز تیم بهتری بودیم و در تمام زمینه‌ها سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. تیم ما امروز خیلی خوب بازی کرد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

کاپیتان تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره حمایت هواداران خاطرنشان کرد: هم هواداران تراکتورسازی و هم ماشین‌سازی امروز به ورزشگاه آمده بودند تا از ما حمایت کنند. در نیمه اول ما سوار بازی بودیم و در نیمه دوم عقب نشستیم. خدا را شکر تیم خوب بازی کرد و تمام خواسته‌های کادرفنی را اجرا کردیم.

نریمان‌جهان راجع به اُفت بدنی بازیکنان ماشین‌سازی در نیمه دوم گفت: در فوتبال نمی‌توان گفت که چه تیمی برنده می‌شود. هدف اول ما گل نخوردن و سپس گل زدن بود. کادر فنی گفته بود که اگر گل نخوریم شانس پیروزی داریم و ما همین نقشه را اجرا کردیم. بعد از دقیقه ۶۰ استقلال جلو آمد و حتی در ادامه کادرفنی از ما خواست بازهم عقب‌تر بیاییم تا روی ضدحمله کار کنیم. فشار روی استقلال زیاد بود و آنها باید این بازی را می‌بردند که ما این را می‌دانستیم و خوشبختانه توانستیم آنها را شکست بدهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کرده تیمش در دقیقه ۲+۹۰ پیروزی را مقابل استقلال کسب کند، اظهار داشت: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. ما سعی می‌کنیم همیشه خوب کار کنیم. فرگوسن می‌گوید تیمی برنده است که بیشتر تلاش کند و ما هم بیشتر تلاش کردیم و برنده شدیم. استقلال از بدنسازی آمده بود و ما هم از بدنسازی آمده‌ایم و در هفته‌های آینده بهتر خواهیم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.