کارشناس فوتبال ایران ضمن تمجید از آمادگی بدنی بازیکنان پرسپولیس گفت: گابریل کالدرون نشان داد کارش را به صورت حرفه ای انجام داده و می تواند هواداران را امیدوار کند.

محمدرضا زادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم در هفته نخست لیگ برتر، گفت: بازی اول همیشه برای هر تیمی سخت است. تیم ها شناخت کافی از وضعیت یکدیگر ندارند و همین موضوع باعث می شود تا آنها محتاطانه بازی کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد شاگردان گابریل کالدرون اظهارداشت: آمادگی جسمانی بالای بازیکنان پرسپولیس من را شگفت زده کرد. این موضوع نشان می دهد آنها دوران بدنسازی فوق العاده خوبی را سپری کرده اند. تیمی که توانایی دویدن تا آخرین ثانیه بازی را در اختیار دارد، می تواند همه را امیدوار کند. شرایط بدنی این روزهای پرسپولیس در چند سال اخیر کم نظیر بوده و این نشان می دهد کادر فنی به خوبی برنامه ریزی کرده است.

کارشناس فوتبال ایران درباره عملکرد پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: به هر حال این تیم برای کسب امتیاز به تهران آمده بود و بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. فکر می کنم پارس جنوبی از لحاظ بدنی مقابل پرسپولیس کم آورد و در نیمه دوم متزلزل ظاهر شد.

زادمهر درباره اعتقاد کالدرون به انجام بازی تهاجمی اذعان داشت: این موضوع در طول زمان برطرف می شود. بازیکنان پرسپولیس می توانند با شناخت هر چه بیشتر از هم‌بازیان خود، به بازی تهاجمی بپردازند. کالدرون مربی حرفه ای و کاربلدی است و هواداران را به چهارمین قهرمانی متوالی خوشبین کرد.

وی در پایان گفت: از خودگذشتگی در سبک بازی پرسپولیس به چشم می خورد و این موضوع قطعا به کمک تیمی خواهد آمد که اسمش همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده است. پرسپولیس باید تا بازی هفته چهارم مقابل استقلال تهران امتیازات را جمع آوری کند تا با روحیه بالا در این دیدار سنتی حاضر شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )