هافبک پارس جنوبی می‌گوید توپ‌های جدید لیگ برتر فاقد کیفیت لازم است و بهتر است از توپ‌های فصل گذشته یا سایر برندها استفاده شود.

به گزارش ایسنا، محمد نوری بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم بازیکنان ما بازی را خوب شروع کردند. بازی افتتاحیه معمولا سخت و با کیفیت پایین است. تیم ما بهتر کار کرد اما پرسپولیس از تجربه بازیکنانش استفاده کرد. به آن‌ها تبریک می‌گویم. امیدوارم در ادامه راه ما و پرسپولیس موفق باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کالدرون می‌تواند موفقیت‌های برانکو را ادامه دهد، گفت: استخوان بندی پرسپولیس حفظ شده است. این تیم نیاز به زمان دارد. مربی جدید نمی تواند در نخستین روزها معجزه کند. بازیکنان این تیم کیفیت بالایی دارند.

هافبک پارس جنوبی درباره تغییرات زیاد بازیکنان در این تیم گفت: هر مربی تفکرات جدیدی دارد. امروز خوب بازی کردیم. قطعا بازی به بازی بهتر عمل می‌کنیم. قطعا اگر مشکلات مالی حل شود، بهتر می‌شویم.

نوری درباره عصبانیت فراز کمالوند، اظهار کرد: عصبانی نبود. تیمش خوب بازی کرد و توقع نداشت روی یک اشتباه گل بخورد.

او درباره انتقاد بازیکنان از کیفیت توپ لیگ برتر و رد این موضوع از سوی سازمان لیگ گفت: من ۲۲ سال است که فوتبال بازی می‌کنم اما این توپ بی‌کیفیت است و استاندارد لازم را ندارد. توپ خیلی تنبل است اما به اندازه توپ فوتسال نیست. ضرب توپ خوب نیست و تغییر جهت می‌دهد. می‌توانند از برندهای دیگر که در آسیا به کار می‌رود، استفاده کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.