هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هواداران به خاطر گرفتن سه امتیاز بازی هفته اول لیگ تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید امیری پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم در هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: جا دارد به هواداران به خاطر کسب سه امتیاز بازی تبریک بگویم. به پارس جنوبی جم نیز به خاطر تیم خوب‌شان تبریک می‌گویم. بازی اول سنگین بود، اما مهم‌تر برای ما گرفتن سه امتیاز بود.

وی در مورد تقابل سرخ‌پوشان با پرسپولیس در هفته دوم عنوان کرد: بازی‌های تراکتورسازی و پرسپولیس همیشه سخت است و فرقی نمی‌کند هفته دوم باشد یا آخر. با همه قوا می‌رویم تا از اعتبار و قهرمانی‌مان دفاع کنیم. فوتبال است و امیدوارم سه امتیاز بازی را بگیریم.

هافبک پرسپولیس در رابطه با امکانات تمرینی سرخ‌پوشان عنوان کرد: شرایط خوب بوده است. تمام فکرمان فوتبال و خدمت به هواداران است. پرسپولیس سه فصل پیاپی قهرمان بوده و همه انتظار دارند باز هم قهرمان شویم. کار آسانی نیست، اما تلاش می‌کنیم به خواسته هواداران برسیم.

امیری در خصوص حضور گابریل کالدرون روی نیمکت پرسپولیس گفت: بازی به بازی بهتر می‌شویم و تلاش می‌کنیم کادر فنی جدید و هواداران راضی باشند. مطمئن باشید پرسپولیس هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.