فروش الکترونیکی بلیت بازی پرسپولیس – پارس‌جنوبی جم در چارچوب لیگ برتر از صبح فردا (پنجشنبه) در سایت pin۹۰.ir آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، بنا بر اعلام شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، فروش الکترونیک بلیت بازی پرسپولیس – پارس‌جنوبی جم در چارچوب هفته نخست نوزدهمین دوره لیگ برتر (جام خلیج فارس) از ساعت ۸ صبح فردا (پنجشنبه) آغاز می‌شود.

هواداران پرسپولیس و کلیه علاقمندان به تماشای این دیدار برای تهیه بلیت مسابقه فقط باید به سایت pin۹۰.ir که از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تعیین شده است، مراجعه کرده و نسبت به خریداری بلیت اقدام کنند. همچنین خریداران بلیت هنگام مراجعه به ورزشگاه باید کارت ملی خود را جهت ارائه به همراه خود داشته باشند. بلیت‌فروشی بازی‌های آینده پرسپولیس در فصل جاری نیز از طریق همین سایت انجام خواهد شد. هواداران عزیز توجه داشته باشند نظر به تصمیم‌های اتخاذ شده فروش بلیت بازی‌های پرسپولیس فقط به شکل الکترونیک و از طریق سایت pin۹۰.ir صورت می‌گیرد و امکان خرید بلیت در ورزشگاه آزادی و در روز برگزاری مسابقه وجود ندارد. قیمت بلیت‌ها برای جایگاه ۲۵ هزار تومان، روبروی جایگاه ۱۵ هزار تومان، برای پشت دروازه‌ها و طبقه دوم ۱۰ هزار تومان تعیین شده است. طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای این بازی مهیای پذیرش تماشاگران نیست و بلیت‌فروشی فقط برای طبقه اول، یعنی سکوهای جایگاه، روبروی جایگاه و پشت دروازه‌ها انجام می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.