بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی ابراز امیدواری کرد که با درخواست کناره‌گیری او از این سمت موافقت شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهرام رضاییان در گفت‌وگو با رادیو بوشهر درباره شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی جم در آستانه دیدار با پرسپولیس و حواشی یکی دو روز گذشته اظهار داشت: تمرینات تا الان ادامه داشته است، اما اوج کار بازیکنان روز گذشته (سه‌شنبه) بود که اعلام کردند تا مطالبات‌مان را پرداخت نکنید یا وضعیت ما مشخص نشود، حاضر به بازی و امضای شناسه فردی نیستیم. ما چندین جلسه هم با آنها برگزار کردیم، اما روی این قضیه مُصِر بودند.

وی ادامه داد: امروز با تلاش‌های بی‌وقفه سیدپیروز موسوی (مدیر منطقه ویژه پارس جنوبی) و پیگیری‌هایی که از طریق کرباسیان (مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران) انجام شد، خوشبختانه مشکلات برطرف شد. بعد از برگزاری جلسات بازیکنان هم به هتل محل اقامت‌شان رفتند و تمرین برگزار شد. بودجه‌ای به حساب باشگاه واریز نشده است، اما محل پرداخت مشخص شده و اعضای تیم قوت قلبی گرفتند. تلاش می‌کنیم در اولین فرصت مطالبات را پرداخت کنیم و هر یک از اعضای تیم طبق قرارداد خود، پول می‌گیرند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی درباره شایعاتی که پیرامون جدایی‌اش از مجموعه پارس جنوبی شنیده می‌شود، تصریح کرد: از لیگ دسته دوم در خدمت تیم پارس جنوبی بودم، اما هر کسی هم توانی دارد. من خودم درخواست داشتم که از مدیریت باشگاه جدا شوم. با این درخواست موافقت ضمنی شده و امیدوارم موافقت نهایی آن هم انجام شود. در کنار تیم خواهم بود، اما می‌خواهم به عنوان مدیرعامل فعالیت نکنم. البته مقوله فوتبال ساحلی و ووشو با تیم فوتبال فرق دارد و تلاش می‌کنیم از عناوین قهرمانی خود دفاع کنیم. ان‌شاءلله هر چه خیر است، پیش می‌آید.

رضاییان درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس خاطرنشان کرد: فردا بازی حساسی با پرسپولیس داریم و همه تلاش می‌کنیم نتیجه‌ای که رخ می‌دهد، با همه‌ی تلاش ما باشد. من هم کنار تیم هستم و بازیکنان در بازی فردا با قدرت بازی می‌کنند. تا الان مدیرعامل باشگاه هستم و با قدرت در کنار اعضای تیم خواهم بود. از نجفی، رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر هم تشکر می‌کنم که در تهران است و برای کارهای ثبت قرارداد با ما همکاری می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.