ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن پاسخ انتقادات هواداران این تیم فرانسوی را داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص احتمال بازگشت نیمار به نوکمپ مطرح شده است و حتی مسئولان باشگاه بارسلونا برای بازگرداندن این بازیکن با مدیران پاری‌سن‌ژرمن وارد مذاکره شده‌ اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند. رئال مادرید هم گفته می‌شود دیگر مشتری جدی این مهاجم برزیلی است اما پاریسی‌ها تنها در صورتی با جدایی این بازیکن ۲۷ ساله موافقت خواهند کرد که پیشنهاد نقدی حداقل ۲۲۲ میلیون یورویی دریافت کنند.

نیمار که این فصل هنور برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان نرفته به اقدام اخیر هواداران این تیم که در بازی اول PSG در رقابت‌های فصل جدید لوشامپیونه فرانسه از وی انتقاد کردند و خواهان بیرون انداختن این ستاره برزیلی از ترکیب پاریسی‌ها شدند، واکنش نشان داد.

ستاره پاری‌سن‌ژرمن با انتشار نقل‌قولی از باب مارلی، خواننده سرشناس جامائیکایی در بخش استوری حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» در پاسخ به منتقدانش نوشت: «مردم وقتی خودِ واقعی‌شان هستند، مورد تنفر قرار می‌گیرند و وقتی شخصیتی ساختگی دارند دیگران عاشق‌شان می‌شوند».

نیمار که دو فصل پیش پس از فعال شدن بند فسخ قرارداد ۲۲۲ میلیون یورویی‌‌اش توسط پاری‌سن‌ژرمن، نوکمپ را به مقصد پارک‌دوپرنس ترک کرد، در دو فصل اخیر ۵۱ گل در ۵۸ گل به ثمر رسانده است. این ستاره بزریلی در مقاطع پایانی هر دو فصل اخیر با مصدومیت‌های جدی هم روبه‌رو شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.