رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز مدعی است، تمام فوتبالی‌ها دوست دارند شیراز در لیگ برتر نماینده داشته باشد.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پیروزی تیمش برابر مس کرمان در هفته اول مسابقات لیگ دسته اول گفت: خدا را شکر می‌کنم که در اولین گام سه امتیاز مهم گرفتیم، آن هم برابر تیم ریشه‌دار و پُرامکاناتی مثل مس کرمان که جزو مدعیان صعود به لیگ برتر است. ما ابتدا گل خوردیم و چیزی که برایم بسیار ارزش داشت، خودباوری بازیکنانم بود که خیلی سریع به بازی برگشتند و توانستیم سه گل به حریف پرقدرت‌مان بزنیم. من دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم که تلاش کردند و امیدوارم در بازی‌های آینده هم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز در ادامه افزود: این بازی تمام شده و ما به فکر بازی بعدی هستیم. هنوز در اول راه هستیم و باید به فکر موفقیت در مسابقات بعدی باشیم. باید از هواداران قشقایی هم تشکر کنم که تا دقیقه ۹۶ تیم را تشویق کردند و امیدوارم نتایجی بگیریم که باعث خوشحالی آنها شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قشقایی پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد، تصریح کرد: همه چیز فقط در مسائل فنی خلاصه نمی‌شود و تمام تیم‌ها دوست دارند که به لیگ برتر صعود کنند. مهم این است که تیم ما توسط مسئولان استانی حمایت شود. فجر سپاسی و قشقایی نیاز به حمایت مالی و معنوی دارند تا بتوانند به لیگ برتر صعود کنند. تمام فوتبالی‌ها دوست دارند شیراز در لیگ برتر نماینده داشته باشد و امیدوارم که قشقایی در این فصل دغدغه امکانات، مسائل مالی و ... را نداشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.